Knihy, knižky, knižočky!

Keďže som sa znova raz ocitla v Prahe, môj obľúbený obchod na mňa nemusel dlho čakať. Levné knihy som navštívila celkovo asi 3-krát a rozhodne som si nekúpila všetko, čo som chcela. 6 knižiek pre mňa a 2 knižky pre sestru so mnou nakoniec poputovali v kufri. Čo som sa teda rozhodla priniesť domov?


  1. Masked (Lou Anders)
  2. 1984 (George Orwell)
  3. Dánska dívka (David Ebershoff)
  4. Tři muži ve člunu (Jerope Klapka Jerome)
  5. Ztracený chrám (Tom Harper)
  6. Opožděné reportáže (Ladislav Mňačko)
  7. Obrázkový svět
  8. Dokresli si svůj obrázek
Prečo práve tieto knihy? Masked je kolekcia krátkych próz od známych autorov komiksov, v ktorých sa snažia podať príbeh superhrdinov v inej forme a z trochu iného pohľadu. Je ich život "super" alebo to nie je len sláva a úspech? 1984 je jedna z najznámejších kníh, ku ktorým som sa ešte nedostala a na ktorú sa veľmi teším. Dánska dívka je román, ktorý zachytáva príbeh muža - transgendera - a čoskoro má vyjsť aj jeho filmová podoba a preto som sa rozhodla siahnuť aj po knižnej verzii. Traja muži v člne je pre mňa román známy z počutia a keďže som začala čítať omnoho viac "klasík", možno bude aj táto stáť za to. Stratený chrám je dielom Toma Harpera, od ktorého som už jeden román čítala a jeho štýl písania ma zaujal. Preto aj toto dielo putovalo do môjho košíka. Oneskorené reportáže som našla v antikvariáte za 5 korún a teda...šup šup do tašky! Posledné dve knihy boli darčekom pre sestru a trochu aj pre mňa (lebo kto by nemal rád omaľovánky!)

Toto všetko som si kúpila počas môjho pobytu v Prahe a teraz mám čo robiť, aby som to stihla prečítať popri povinnej literatúre do školy. Bude to výzva, ktorú s radosťou prijímam!

Komentáre