Dnes čítam│18. 9. 2015

Ak ma sledujete na Instagrame, tak ste si mohli všimnúť, že 1. nie som v Košiciach, 2. čítam novú knihu... Už niečo cez týždeň som v Černošiciach u môjho ocka a užívam si posledné dni voľna pred začiatkom zimného semestra (ach jaj). Keďže som prvé dni nemala čo čítať, tatko mi požičal jednu knihu zo svojej zbierky: Anjeli a Démoni od Dana Browna. Keďže som už od neho prečítala DaVinciho kód aj Inferno, rozhodla som sa siahnuť aj po jeho iných dielach. 

Musím povedať, že kniha sa mi číta trochu ťažšie, pretože sa mi marí, že už som videla sfilmovanú podobu, ale nie je to nič strašné. Vydanie, ktoré čítam je zaujímavé tým, že je to špeciálne ilustrované vydanie a obsahuje fotky a mapy, ktoré sa príbehu týkajú! Niečo, čo mi chýbalo pri čítaní Inferna. 

Pripravujem niekoľko článkov z Prahy a taktiež tu za chvíľu pribudne recenzia tejto knihy, takže sem občas nakuknite :)

Komentáre