Marec│Zo života #18

Marec je za nami (čože?!), môj semester včera skončil a jar sa konečne rozhodla ukázať. Slniečko svieti, vtáčiky spievajú, knižky sa čítajú a hudba počúva. Dosť úvodu, ideme na to.


Hudba

V marci som počúvala niekoľko interpretov: The Lumineers patrili medzi moje obľúbené kapely už dlho a po zistení, že im čochvíľa vyjde nový album, siahla som aj po tom poslednom. The Lumineers je folk rocková kapela z Ameriky, ktorá sa preslávila hitom Ho Hey v roku 2011, mnohé z ich piesní boli použité v seriáli Reign v roku 2012 vydala rovnomenný album a tento apríl (o dva dni!) im vyjde druhý album Cleopatra.


Ďalšou kapelou, ktorú som počúvala prevažne v druhej polovici marca je Kodaline a ich album In a Prefect World. Kodaline je írska rocková kapela, ktorá pôsobí od roku 2011 (pod týmto názvom, inak sú kapelou od roku 2005) a vydali 2 albumy a niekoľko EP albumov. Medzi moje obľúbené piesne patrí napr. All I Want či Love Like This.


Seriál

Jar je obdobie, kedy niektoré seriály končia a iné svoju novú sériu začínajú. Z tých je to napr. seriál Stitchers, o ktorom som už písala a druhá séria ma zatiaľ nesklamala. Prečo ho mám tak rada? Zaujímavý koncept, výborní herci, vtipné repliky a dostatočné množstvo akcie. Beriem!

YouTube


Neviem, či som už niekedy spomenula jeden z mojich obľúbených channelov na YouTube, ktorý sa zameriava na varenie. Ak nie, tak teraz je ten vhodný čas. Sorted je skupina 4 britov (spolu s výpomocou celej skupiny ľudí), ktorý od roku 2009 pridávajú na internet recepty (či už vo forme videí alebo najnovšie aj na ich stránku) a ak máte chuť na zábavné nápady na jedlo, odporúčam práve tento channel!

Film


Tento mesiac som okrem filmov, na ktoré som písala recenzie (Dánske dievča a Brooklyn), videla napr. aj film Ďaleko od hlučného davu, ktorý je remakom staršieho príbehu a je možnosť, že na neho napíšem krátku recenziu v najbližšej dobe. Hrajú v ňom napr. Carey Mulligan či Matthias Schoenaerts (ten hral aj v Dánskom dievčati) a hoci má prvky romantického filmu, páčilo sa mi, že to nebol prvoplánový dej s predvídateľným záverom a zápletkou.


Včera som ukončila semester, napísala dva zápočty a ešte ma čakajú 3 skúšky a bakalárka, ktoré musím stihnúť v priebehu apríla, no dnes odchádzam preč na zaslúžený oddych do Žiliny, po ktorom nabehnem na režim učenia asi veľmi ťažko. Teraz sa ale dobalím a bežím!


photocredit: DeathtoStock

Komentáre