Dnes čítam│3. 4. 2016

Dnes trochu v krátkosti o tom, čo čítam a ako bude vyzerať môj týždeň. Začnime od druhého bodu: tento týždeň bude môj zápočtový (ako končiaci ročník máme kratší semester), takže ma čakajú aspoň dva zápočty a niekoľko prác a zadaní, ktoré musím odovzdať, takže si nie som úplne istá, ako budem stíhať pridať novú recenziu. Taktiež odchádzam vo štvrtok na KPM (Konferenciu pre pracovníkov s mládežou) a potrebujem sa baliť, rýchlo písať veci na ďalší týždeň (bakalárka nepočká) a podobne.

Ale keďže som ešte minulý týždeň mala chvíľky voľna, začala som čítať prvý román Petra Balka Vtedy v Lošonci. Prečo? Jedného dňa mal na našej škole tento mladý autor besedu, vypočula som si niečom o ňom, jeho práci a tvorbe a zaujalo ma to. Momentálne som asi v 3/4 knihy a je veľmi zaujímavá. Hlavnou postavou je chlapec, no jeho reflexia je už trochu mužská, čo je celkom zaujímavé a neobvyklé spojenie. Páči sa mi vtipný spôsob písania a celkové ladenie knihy, takže som celkom zvedavá, kam sa ešte dej poberie. Budem informovať!

Komentáre