Jednoduché muffiny!│Recepty #3

Ak máš chuť na niečo sladké, no nemáš práve veľa času alebo skúseností, odporúčam tieto muffiny! Predpokladám, že všetky ingrediencie máš po ruke, tak sa nevyhováraj a upeč niečo pre rodinu či kamošov (alebo seba)...


Suroviny:
*poznámka: hrnček = 250 ml
1/2 hrnčeka kryštálového cukru
1/2 hrnčeka mlieka
1 vajce
4 lyžice oleja
2 lyžičky kypriaceho prášku
štipka soli
1 hrnček hladkej múky

* ja zvyknem cesto obmieňať: napr. na obrázku sú svetlé muffiny z tohto cesta, do ktorého som pridala mrazené čučoriedky a tmavé muffiny som vytvorila pridaním kakaa, do ktorých som dala vykôstkované zavárané čerešne. Taktiež som striedala svetlé a tmavé cesto, takže trochu pripomínajú malé bábovky :)

Čas prípravy: 5 minút
Pečenie: cca 20 minút pri 200 °C
Počet porcií: 10 muffinov (závisí od veľkosti)

Postup:

1. Vo väčšej mise si vyšľaháme vajce, pridáme olej a mlieko a miešame, až kým sa suroviny nespoja.
2. Pridáme cukor, kypriaci prášok, soľ a múku a vypracujeme cesto.
3. Do cesta pridáme ľubovoľné pochutiny a nalievame ho do košíčkov približne do 3/4.
4. Pečieme približne 20-25 minút, až kým nám zapichnutý nôž do koláčika nevyjde von čistý.
5. Necháme ich chvíľku vychladnúť...

Dobrú chuť!

Komentáre