Júl│Zo života #7

Júl je za nami, Vianoce pred nami...srandy-pandy! Ešte toho máme v lete kopec pred sebou. Konečne budem chvíľu doma, hoci možno ešte skočím na lietadlo a oddýchnem si pri mori, no dovtedy budem doma čítať, objavovať zázraky naokolo (a ach jaj - pratať)...Ak hľadáš novú hudbu, seriál alebo film, ktoré stoja za to, možno ti môžem pomôcť...


Hudba

Tento mesiac som zas a znova počúvala album Wilder Mind od Mumford & Sons. O tomto albume som písala už v máji. Tento mesiac vydali nový videoklip k pesničke Ditmas a tak som strávila posledné 2 týždne počúvaním práve tohto albumu.



Nebol to však jediný album, ktorý som v júli počúvala: Tori Kelly vydala svoj album Unbreakable Smile. Tori Kelly (nar. 1992) je americká speváčka, ktorá sa preslávila hlavne cez YouTube, neskôr skúšala šťastie v American Idol (SuperStar). Venuje sa štýlom ako pop, R&B a soul. Unbreakable Smile vyšiel 23. 6. 2015 a obsahuje 14 piesní (z toho 3 sú kolaborácie). Medzi moje obľúbené patria: Nobody Love, Anyway, Expensive či Unbreakable Smile.

YouTube

V poslednej dobe som začala na YouTube pozerať viac ľudí, ktorí sa venujú vo svojich videách knihám :) Hoci k väčšine knižiek, o ktorých vravia, sa nedá dostať tak ľahko, je fajn vidieť, aké nové knihy vyšli a čo stojí za prečítanie.

Medzi moje obľúbené patrili videá od americkej vloggerky, ktorej channel sa nazýva abookutopia (vlastným menom Sasha Alsberg) a ktorej knižnica je mojím (tajným) snom (niečo cez 400 kníh). Takže ak hľadáte nové inšpirácie, knihy alebo recenzie, môžete vyskúšať aj túto talentovanú slečnu :)


Seriál

Tento mesiac som začala pozerať seriál Stitchers. Je to americký sci-fi seriál, ktorý mal premiéru 2. 6. 2015. Hlavná postava Kirsten je pozvaná pracovať v tajnom štátnom programe, v ktorom jej vedomie vkladajú do spomienok nedávno zosnulých. Snaží sa zistiť príčinu smrti a nájsť vraha. Kirsten má taktiež chorobu, vďaka ktorej nedokáže vnímať čas a jej postava je celkovo niečo na spôsob Sheldona z The Big Bang Theory, pretože je extrémne inteligentná, nedokáže nadväzovať vzťahy a nemôžete ju nijako prekvapiť. Zatiaľ ma seriál baví a som zvedavá, čo prinesie 2. séria.

Film

V júli som videla hneď niekoľko filmov: Whiplash, Eternal Sunshine of the Spotless Mind (z roku 2004) či Insurgent. Veľmi odlišné filmy, ale taktiež veľmi dobré. Prvé dva sú skôr vážnejšie drámy, odporúčala by som ich starším tínedžerom a dospelým, Insurgent je fantasy/sci-fi, natočený podľa knižnej predlohy. 

Nebudem sa o nich rozpisovať príliš veľa, ak máte na tieto filmy zálusk, skúste si pozrieť obsahy a recenzie. Jediné upozornenie: Insurgent je pokračovanie filmu (a knihy) Divergent, takže ak si vyberiete tento film, pozrite si aj prvú časť :)

Moment

O najlepších momentoch z júla budem písať samostatný článok, takže sa teš na Júlové dobrodružstvá... (už čoskoro!)

photocredit: DeathtoStock

Komentáre