Kam som zmizla│Zo života #6

Čo sa so mnou stalo? Ako to, že som nič nenapísala a dokonca neprečítala ani jednu knihu?!

Posledných 9 dní som strávila v (skoro) divočine s ďalšími 40 ľuďmi, pričom viac než polovica z nich je odo mňa mladšia približne o 6 rokov. Prečo som tam bola? To je na dlhšie a plánujem o tom napísať, zatiaľ však prezradím toto: Bol to týždeň bez počítača, mobilu a elektriny, no na druhej strane s nádhernou prírodou, kopou srandy a občasnými návštevami zvierat (diviaky, zajačiky a iné zvery nás z času na čas poctili svojou prítomnosťou). 

Hoci tieto výleto-tábory sú občas vyčerpávajúce (fyzicky aj psychicky), som veľmi vďačná za príležitosť pracovať s mladými ľuďmi a tímom kamarátov, ktorí svoju "prácu" robia s cieľom a s nadšením.

Prázdniny sú pre mňa časom odchodov a príchodov, grilovačiek a filmových večerov, a preto to môže znamenať aj menej času na písanie recenzií, avšak pokúsim sa zapisovať si sem čo najviac zážitkov...a tak si vytvoriť malý internetový denník. 

Som zvedavá, čo ešte tieto prázdniny prinesú :)

Komentáre