Žalm 32│Ranné žalmy #3

Dnes by som chcela spolu s Vami čítať 32. žalm s názvom Radosť z odpustenia hriechov.
Blahoslavený, komu je odpustený priestupok a hriech prikrytý!
Blahoslavený človek, ktorému Hospodin nepočíta vinu, a v jeho duchu nieto ľsti!
Keď som mlčal, práchniveli mi kosti počas môjho ustavičného stonania,
lebo dňom i nocou ťažko doliehala na mňa Tvoja ruka, životná sila sa mi obrátila na letnú vyprahnutosť.
Vtedy som Ti vyznal svoj hriech a nezastrel som svoju vinu. Riekol som: Vyznám Hospodinovi svoje priestupky! A ty si odpustil vinu môjho hriechu.
Preto nech sa modlí každý zbožný v čase, keď Ťa možno nájsť; záplavy veľkých vôd ho nedosiahnu.
Ty si mi skrýšou, zachováš ma pred úzkosťou, plesaním nad záchranou obklopíš ma.
Vyučím ťa a ukážem ti cestu, po ktorej kráčať máš, radiť ti chcem a moje oko bude bdieť nad tebou.
Nebuďte bez rozumu ako kôň a mulica, ktoré treba krotiť zubadlom a uzdou, bo inak k tebe neprídem.
Mnoho má bolestí bezbožný, ale milosť obklopí toho, kto dúfa v Hospodina.
Tešte sa v Hospodinovi, spravodliví, jasajte, plesajte všetci úprimného srdca!

Verím tomu, že Pán Ježiš prišiel na túto zem a zomrel za moje hriechy. Verím, že mi cez jeho obeť môžu byť odpustené. Verím, že Boh je väčší a múdrejší než ja. Verím, že Božie cesty sú lepšie než tie moje. Verím, že Boh ma chce viesť, ak mu to dovolím. Verím, že Boh dáva radosť tým, kto v Neho veria. Verím, že Hospodin je pravý Boh. Verím, že existuje nebo. Verím, že Boh miluje a odpúšťa. Verím v Boha, ktorý bol, je a bude.

Čomu veríš Ty?

Komentáre

Zverejnenie komentára