September│Zo života #11

Október je tu! Jupí jupí jej! Za chvíľu tu budú farebné listy, chladné rána a slnečné dni, svetre, šály, červené a zlaté farby, čižmy, čaje, horúce čokolády, booktober a všetko príjemné... Čo ale bolo skvelé na septembri?



Hudba

Po niekoľkých dlhých týždňoch som konečne počúvala aj niečo iné ako Hoziera a Mumford & Sons! A to...drum roll please...OneRepublic! Túto kapelu som z času na čas počúvala aj predtým, ale po ich albume som už nesiahla nejakú dobu. Native vyšiel v roku 2013 ako ich 3. štúdiový album. Obsahuje 12 pop-rock piesní, z ktorých medzi moje najobľúbenejšie patria: I Lived, Au Revoir, Something I Need, Preacher či Feel Again.


Seriál

Tento mesiac som stihla pozrieť 2 série seriálu Suits. Je to americký seriál z právnického prostredia, ale rozhodne nie je nudný. Hlavnými postavami sú Harvey Specter a Mike Ross, ktorého Harvey zamestná v jednej z najväčších firiem aj napriek tomu, že nikdy nevyštudoval právo. Mike má totiž fotografickú pamäť a dokáže si zapamätať všetko, čo si prečíta. Už som v polovici 3. série a najnovšie vychádza 5. séria, takže ešte mám čo robiť...

YouTube

Ak ste niekedy chceli vidieť, ako to vyzerá v zákulisí veľkého divadla, skúste si pozrieť videá britskej herečky Zoe Doano, ktorá hrá Cosette v londýnskom prevedení Bedárov (spolu s Carrie Hope Fletcher, jednou z mojich obľúbených herečiek a YouTube-riek :) ). Hoci mohla natáčať len jeden týždeň (výnimka kvôli Twitteru, inak sa v zákulisí nesmie natáčať veľa), pre mňa osobne to boli veľmi zaujímavé videá. Jej YouTube channel sa volá Ever So Zo a keďže videá majú tak asi 12-15 minút, uvarte si čaj a pozrite sa do života divadelných hercov :)


Film

V septembri som toho videla celkom dosť: Matrix 1-3, Jurský Park, Popolušku, Avengers: Age of Ultron, Stonehearst Asylum či Ženu v klietke... Veľmi odlišné filmy, sfilmované knižné predlohy, klasiky aj nové pokračovania, americké aj zahraničné, jednoducho zmes všetkého možného. Ktoré boli moje obľúbené? Asi by som povedala Avengers a Stonehearst Asylum (veľmi podobné filmu Shutter Island).

Moment

Asi by som povedala...moja dovolenka v Čechách :) Navštívila som ocka, oddýchla som si pred začiatkom nového semestra, tak ako každý rok, aj teraz som navštívila Zoo, zahrala som si bowling a šípky, vypila litre kofoly a zjedla niekoľko utopencov (jedlo, nezľaknite sa!)... Bolo mi veľmi dobre a teším sa na zimu a moju opätovnú návštevu Černošíc!



A čo ďalej? Chcela by som si konečne nastaviť pevnejší režim pre tento blog, takže mojím plánom sú príspevky v stredu a v nedeľu. Uvidíme, ako mi to pôjde. Popri škole a iných povinnostiach mi to niekedy dáva celkom zabrať. Napríklad teraz už na mňa čaká napísanie 3 recenzií. Ideme na to! :)

Komentáre