Október│Zo života #12

  Október je (takmer) za nami. Už tu máme chladné rána, občasný dážď, padajúce listy, krásne farby, horúce čaje a obľúbené knižky. Jednoducho...najlepšie obdobie zo všetkých! :)
 

 

Hudba

V októbri ma zaujala kapela Seafret, ktorú tvoria Jack Sedman (vokály) a Harry Draper (gitara). Ja som tento mesiac počúvala ich dva EP albumy: Give Me Something a Oceans, oba albumy majú po 5 skladieb. Medzi moje obľúbené patrí pieseň Oceans, cover Hozierovej skladby Angel of Small Death and the Codeine Scene, ale aj piesne Something in the Air, Play with Guns a ďalšie. Albumy si môžete vypočuť na Spotify/YouTube.

 

Seriál

Tento mesiac som nezačala pozerať žiadny nový seriál, pretože začali vychádzať nové časti tých, ktoré pozerám už nejakú dobu. A tak mi po večeroch robia spoločnosť seriály ako Bones, Arrow, Flash či Once Upon a Time. Možno by som upozornila fanúšikov seriálu Heroes, že teraz vychádza nová séria s názvom Heroes Reborn s niekoľkými starými postavami a mnohými novými. Ak sa nemýlim, tak by mala mať len 10 častí, takže asi polovica série je prístupná verejnosti.

 

YouTube

Myslím, že už je načase, aby som spomenula moju obľúbenú YouTube/hereckú/spisovateľskú rodinu, ktorou sú FletcherovciCarrie Hope Fletcher (na YouTube ItsWayPastMyBedTime) je herečkou v londýnskom divadle, kde hrá Eponine, taktiež píše 2. knihu a vedie úspešný channel na YouTube.

Je mladšou sestrou Toma Fletchera (YouTube channel Tom Fletcher), prvotne najmä muzikanta z kapely McFly a momentálne McBusted, ktorého videá patria medzi moje najobľúbenejšie. Taktiež je autorom niekoľkých detských knižiek: The Dinosaur that pooped...


A nakoniec je tu jeho manželka Giovanna (YouTube Giovannasworld), ktorá je spisovateľkou (práve jej vyšla 5 kniha, no zatiaľ som čítala len jednu z nich) a zároveň tiež pridáva videá na YouTube. Majú spolu syna Buzza a za chvíľu k nim pribudne nový špunt :)



Zaujímavými sú aj videá, ktoré adresujú sebe navzájom, keďže sa často nevidia (Carrie venuje video Tomovi a Gi a oni jej) a celkovo sú to veľmi kreatívni ľudia a ich videá sú často skvelou inšpiráciou :) Asi najznámejším videom bude Tomov svadobný príhovor, v ktorom prepísal jeho texty a celé to odspieval.

Film

V októbri som snáď nevidela ani jeden nový film...takže asi nemám čo odporučiť. Ale viem, že v kine už o chvíľu vyjde nová a posledná časť Hunger Games, na čo sa celkom dosť (naozaj veľmi) teším!

Moment

Dnes (doslova o niekoľko hodín) odchádzam na dorastový výlet, takže si ešte nie som celkom istá, či stihnem napísať nedeľnú recenziu, ale určite sem napíšem niekoľko príhod z výletu :) 

Obávam sa, že nemám príliš veľa vecí, ktoré by v tomto mesiaci stáli za zmienku, pretože som veľkú časť strávila v škole, prípravou na hodiny alebo prípravami na dorast, takže mi nezostalo príliš veľa voľného času. Postupne píšem bakalársku prácu a čaká ma písanie niekoľkých seminárnych prác, čítanie 900 stranovej knihy a rozhovory v nárečí, takže to ešte môže byť zaujímavé. Toľko k tomuto mesiacu!

Komentáre