Si vďačný?│Zamyslenie #2

Ako často hovoríš ďakujem? Berieš veci a ľudí vôkol seba za samozrejmosť?


Asi pred 2 rokmi som sa rozhodla, že si potrebujem častejšie pripomínať vzácnosť toho, čo mám. Založila som si malý zošit, do ktorého som si každý deň zapisovala veci, za ktoré som bola vďačná. Hoci mi to vydržalo len možno 3 mesiace, naozaj mi to pomohlo v premýšľaní. Každý večer som si našla asi 5 minút na krátke zhodnotenie dňa. Zamyslela som sa nad ľuďmi, s ktorými som trávila deň, na to, čo som robila a čo pre mňa robili iní.

Často berieme veci za samozrejmosť. Jedlo, spánok, internet, priatelia, rodina. Stali sa bežnou súčasťou nášho života, a tak ich už nepovažujeme za niečo špeciálne. Nemyslíš si, že si to zaslúžia? Skús si všímať úplné maličkosti...možno prídeš na to, že sú to malé zázraky. Zázraky, ktoré tvoria tvoj svet. No nie je to fascinujúce?

Všímaj si okolie. Ďakuj za maličkosti. Buď vďačný/á.

photo credit: DeathtoStock

Komentáre