Apríl│Zo života #3

Apríl je za nami (kedy sa to stalo?!). Tu je krátky zoznam vecí, ktoré som mala v tomto mesiaci rada.


Hudba

V apríli som okrem hudby, ktorú som počúvala aj v minulom mesiaci, vytiahla nestarnúcu klasiku: album Abbey Road od The Beatles. Abbey Road je ich 11. štúdiový album, ktorý vyšiel 26. 9. 1969 a obsahuje 17 skladieb. Je to album rockový, ale objavujú sa na ňom aj žánre ako blues a pop. Medzi moje obľúbené skladby patria známejšie Come Together a Here Comes The Sun, ale aj The End a Mean Mr. Mustard.

V druhej polovici mesiaca som počúvala mix umelcov hrajúcich pomalšiu "chillovú" hudbu. Medzi nich patrí napríklad Skinny Living, Sarah Jaffe či Daughter. Playlist týchto pesničiek si môžete vypočuť tu na Spotify :)

YouTube

Nie som veľký športovec (ok, možno nie som športovec vôbec, ale plánujem začať cvičiť!), ale rada si pozriem športové vystúpenia profesionálov. Od januára 2015 sa na kanáli Skitz TV nachádza playlist videí s názvom Cheer: Full Out, v ktorom môžete pozorovať tréningy gymnastických roztlieskavačov. Nemyslím tým teda na dievčatá s pom-pomami, ale gymnastov, ktorí sú hádzaní do niekoľko metrovej výšky a dokážu robiť premety so zaviazanými očami. Družstvo Blink vzniklo spojením dievčenského Pink a chlapčenského Black. Na Majstrovstvách sveta získali 3. miesto z 98 tímov. Videá majú 9-25 minút a sú v anglickom jazyku.

Moment

Jeden utorok koncom mesiaca sme sa s niekoľkými blízkymi kamarátkami rozhodli urobiť si večernú "párty a prespávačku", čo u nás znamená jedlo, film a párovanie kamarátov :D Som veľmi vďačná za kamarátky, pri ktorých si môžem oddýchnuť a rozprávať sa o hocičom :) ďakujem!

Seriál

Možno (určite) som si v apríli pozrela všetky 3 série seriálu Arrow... Arrow je seriál o superhrdinovi z komixov od DC, milionárovi a playboyovi Oliverovi Queenovi, ktorý stroskotal na opustenom ostrove a po 5 rokoch sa vracia domov, kde v kostýme superhrdinu ochraňuje svoje mesto. Seriál je plný akcie, vtipných replík (a pekných hercov). Príbeh spoznáva divák postupne, v dieloch sa prelína línia súčasnosti a Oliverovej minulosti.

Móda

V apríli sa konečne ukázalo slnko a tak som si povedala, že je čas na kúpu nových slnečných okuliarov. Tieto sú z F&F, majú korytnačí rám a zrkadlové sklá.


Momentálne skóre hotových zápočtov a skúšok: 6/8.


photo credit: DeathtoStock

Komentáre