Oops...I did it again!

Dám vám minútku na to, aby ste si dospievali túto (ne)starnúcu klasiku...tak. Ideme na vec. Prednedávnom som sa ocitla v Prahe na návšteve môjho ocka. A čo robiť, keď je v práci? Nakupovať! A čo nakupovať? Knihy! Juch!


A tak som sa jedného dňa (nakoniec z toho boli dni dva) vybrala navštíviť môj obľúbený obchod, do ktorého zablúdim vždy, keď som v Prahe. Tento obchod sa volá Levné knihy a pred nejakým časom mali predajňu aj v Bratislave, ktorá však bola minulý rok zrušená. V Levných knihách nájdete stovky knižných titulov od kuchárskych kníh, cez klasiky, knihy o umení, sci-fi až po knihy pre deti. Knihy si kúpite v cenovom rozmedzí najčastejšie od 9 do 99 Kč. V Českej republike majú približne 40 predajní, takže ak jednu z nich niekde uvidíte, skočte tam nakuknúť :)

V mojom poslednom nákupe nájdete knihy v češtine aj angličtine, knihy romantické aj mysteriózne. Pri balení na cestu domov som zistila, že mi knihy zabrali viac než polovicu kufra. A tak by to malo byť, však? Väčšinu z týchto kníh zaradím do mojej "2015 Reading Challenge" a budem sa k ním snažiť napísať aj zopár slov.

Čo som teda kúpila?


  1. The Little Stranger (Sarah Waters) (obal)
  2. Vzpomínáš si? (Sophie Kinsella) (obal)
  3. Dokonalý svět (Ally Condie) (obal)
  4. Dokonalý pár (Ally Condie) (obal)
  5. Jedenáct (Mark Watson) (obal)
  6. Kniha tajemství (Tom Harper) (obal)
  7. Čarodejky z East Endu (Melissa de la Cruz) (obal)
  8. Ready player one (Ernest Cline) (obal)

Komentáre