Júnové dobrodružstvá│Zo života #35

Keďže v mojich mesačných príspevkoch nemám nikdy dosť priestoru na všetky momenty, ktoré stoja za to, aby som si ich zapamätala, tak som sa rozhodla posledné 3 spojiť a naveky zvečniť. Prvého júna som úspešne dopísala poslednú skúšku a tým oficiálne ukončila 4. ročník vysokej školy. Ale keďže som tento mesiac ukončila školy dve, treba spomenúť tú, ktorá bola najväčšou radosťou.


Posledné stretnutie ŠPM bolo o záverečných skúškach, dlhých nociach, posledných vyučovacích hodinách, prezentáciách záverečných prác, rozhovoroch s priateľmi, modlitbách, dobrorečení a oslave Boha a Jeho rodiny. Veľmi by som chcela napísať celý príspevok o tom, čo som sa v Škole pre pracovníkov naučila a čo všetko mi dala, takže zatiaľ iba v skratke. Zažila som veľa radosti, lásky, múdrosti a požehnania cez túto skupinu študentov, mentorov a učiteľov a najmä vďaka nim som zažila rok, ktorý zmenil veľa.


Deň po ŠPM sme s Danielom skočili na otočku do Bystrého, kde sa chystáme v lete na ich prvé KECY a tak sme si spolu so skupinou študentov a troma stážistami zahrali frisbee. Hoci som nezvolila správne oblečenie (bolo na rifle príliš horúco) a ďalšie tri dni som mala svalovku, pripomenulo mi to to, že už o mesiac budem na mojom tohtoročnom druhom kecy tábore a že sa veľmi teším na to, čo tam bude môcť Pán Boh robiť.


Posledné dobrodružstvo síce trvalo iba 2 dni (technicky jeden a pol), no som zaň veľmi vďačná! Keď nám pred nejakým časom Hudson povedal, že v júni plánujú Exit Tour (čo je projekt, ktorý by som potrebovala opisovať dlho, ale tu je link, na ktorom je opísaný veľmi dobre), tak som hneď vedela, že by som sa toho rada zúčastnila. Naposledy som bola súčasťou tohto projektu pred 6-7 rokmi, a tak to bola skvelá príležitosť skúsiť to znova. Ranné vstávanie nebolo vždy radostné, ale dva dni na školách v Košickej Belej a Kysaku spolu s tímom z Kompasu (Peťo a Lenka), kapelou (Hudson, Josh, JT a Roland) a Dannym, ktorého prednášku o šikane som raz prekladala (po prvýkrát!) mi ukazovali to, koľko priestoru máme pre prácu s tínedžermi na Slovensku. Celý tím na inšpiroval svojím zápalom a radosťou, s ktorými celú službu robili a ja som vďačná za to, že ma na chvíľu prijali do partie a ja som mohla vidieť to, ako žijú s Kristom.


Ďalšie dva týždne budú prípravou na ďalšie dobrodružstvá, ktoré budú prebiehať celé leto a ja sa už neviem dočkať toho, čo má pre nás Pán Boh pripravené :)

Komentáre