Marec│Zo života #33

 Marec. Plný školy, plánovania, rozhodovania, počúvania, čítania, rozprávania, radosti aj uponáhľanosti. 


Hudba


V marci som najčastejšie počúvala nový album Eda Sheerana ÷ (Divide). Tento album je už tretím štúdiovým albumom tohto britského speváka (+, X) a vyšiel 3. marca. Na albume nájdete 12 (deluxe 16) piesní, pričom Castle on the Hill a Shape of You ako single vyšli už v januári. Medzi moje obľúbené patria aj piesne Galway Girl a Nancy Mulligan. Tento album sa trochu líši od tých predchádzajúcich (v niektorých piesňach je viditeľný iný štýl), ale o to viac ma tento album potešil a rozhodne ho budem počúvať aj naďalej. Vypočuť si ho môžete tu.

A ešte by bolo fajn spomenúť pieseň, ktorú počúvam (takmer) denne. Oceans (Where Feet May Fail) od Hillsong United. I keď má táto pieseň niekoľko rokov, teraz som (znovu) objavila a tešila sa z textu, ktorý pre mňa znamená veľa.


Seriál

V marci (a stále pokračujem) som sledovala seriál Riverdale. Riverdale je dráma (najmä) pre tínedžerov, ktorá je založená na postavách z amerického komiksu Archie Comics, ktorý vychádza už 78 rokov. Hlavná línia začína záhadnou smrťou Jasona Blossoma, ktorá odštartuje mnoho problémov v pôvodne pomerne pokojnom mestečku. Dobrý mix známych aj neznámych hercov, zápletky a silná podpora fanúšikov znamená zatiaľ úspešný seriál, ktorý bol obnovený aj pre 2. sériu.

YouTube

Ak ste fanúšikmi DIY (do it yourself), teda rôznych vyrábaní, maľovaní, kreslení a podobných zábav, channel TheSorryGirls môže byť niečo pre vás. Kelsey a Becky sú dve 20 (a niečo) ročné Kanaďanky, ktoré za posledných 7 rokov nazbierali takmer 850 tisíc odberateľov a niečo cez 100 miliónov zhliadnutí. Vyrábajú všetko cez oblečenie, veci do domácnosti, kostýmy, darčeky a všetko, na čo len pomyslíte. Ak mám kreatívnu chvíľu a potrebujem nápad, tu vždy niečo nájdem.




Moment

KPM (Konferencia pracovníkov s mládežou)! Jednoznačne. Bolo veľmi dobre, poučne, budujúco, radostne, kamarátsky, služobne, inšpiratívne. Veľmi dobre! Pravdepodobne nenapíšem o tomto KPM toľko ako minulý rok, no plánujem si spísať niekoľko myšlienok, ktoré ma povzbudili a zasiahli najviac a všetky odvážne a poslušné kroky, ktoré (dúfam) začnem robiť.

Komentáre