December│Zo života #30

December sa niesol nielen v duchu zápočtov, písomiek a rôznych prác, ale aj Vianoc, dlho očakávaného času s rodinou a kamošmi, koncov a nových začiatkov.




Hudba

Nebudem sa tváriť, že som polku decembra nestrávila počúvaním vianočnej klasiky, ktorou je album Christmas od Michaela Bublé, ale siahla som aj po trochu staršom, ale veľmi dobrom albume The Christmas Collection od Franka Sinatru. Tento album vyšiel v roku 2004 a obsahuje výber piesní z obdobia rokov 1957 až 1991 a obsahuje aj skladby, ktoré neboli dovtedy vydané. Album obsahuje 18 piesní, pričom sa na ňom objavili mnohí skvelí interpreti: Frank Sinatra, Nancy Sinatra, Tina Sinatra, Bing Crosby a ďalší.



Seriál

Lepšie neskoro ako nikdy. Gilmore Girls je celkom starý seriál (vychádzal v rokoch 2000  2007), ktorý som okrajovo registrovala, ale ako dospievajúce dievča som mu nevenovala príliš veľa pozornosti. Tento rok však vyšli špeciálne 4 časti, ktoré zachytávajú postavy po mnohých rokoch a ja som si spomenula na to, že tento seriál bol na mojom zozname "na pozretie" už dlho. A tak som si povedala: Prečo nie teraz?

Gilmore Girls je seriál o mladej matke Lorelai, ktorá žije so svojou 17 ročnou dcérou Rory, ktorú mala v šestnástich, v malom mestečku Stars Hollow. Momentálne som na druhej sérii a už dlho ma žiadny seriál tak nerozosmial, nebavil a nepotešil. Takže pokračujem v tomto 7-sériovom dobrodružstve!


YouTube

Neviem, či som v decembri našla na YouTube niečo nové. Pravdepodobne som sledovala Vlogmas (vlogy v decembri) rôznych ľudí, ktorých sledujem bežne. Zo zaujímavých videí by som spomenula nový Carpool Karaoke s Brunom Marsom. Myslím, že zatiaľ je niekde v mojej top 5.


Moment

Jednoznačne Vianoce a mládežnícky koncoročný výlet! Vždy som vďačná za posledné dva týždne v roku, keď sa môžem zastaviť, predýchať ťažké školské týždne, jesť kopce koláčov, vianočného jedla (čo je najlepšie jedlo), rozprávať sa, hrať hry, počúvať koledy, (ne)pozerať Mrázika a prechádzať sa v snehu. A posledný mesiac veru nesklamal.

Niečo o roku 2016 už čoskoro :)

Komentáre