Júl│Zo života #25

Júl zbehol extrémne rýchlo. 3 výlety znamenali takmer 3 týždne mimo domu, málo spánku, veľa príprav a mnoho zážitkov. Ani som sa nenazdala a ubehol jeden mesiac prázdnin a ešte je toho veľa predo mnou. Aby som však nezabudla na maličkosti, aj teraz si ich tu všetky zapíšem a možno niektoré z nich zaujmú aj niekoho iného. Tadáá!




Hudba

Mumford & Sons vydali 17. júna EP album Johannesburg, ktorý vznikol pri ich turné v Južnej Afrike. Spolupracovali na ňom so spevákom Baaba Maalom, pop skupinou Beatenberg a zoskupením The Very Best. Album má 5 piesní a moje obľúbené sú There Will Be Time a Wona.


X Ambassadors sú americká kapela, ktorá hraje prevažne alternatívny rock a ktorých debut nastal vydaním albumu VHS v júni 2015. Táto 4 členná kapela je tvorená dvoma bratmi, pričom jeden z nich je od narodenia slepý a ich dvoma priateľmi, ktorých spoznali v škôlke a na univerzite. Medzi moje najobľúbenejšie piesne patria Renegades, Unsteady, Karosene Dreams a Jungle.


Seriál

Koncom júla som sa rozhodla začať sledovať ďalší seriál zo série o superhrdinoch, a to konkrétne Daredevil. Tento seriál je o právnikovi Mattovi Murdockovi, ktorý pri nehode v detstve oslepol, no zároveň sa mu ostatné zmysly zlepšili do nadľudských rozmerov. Po nociach teda bojuje ako ochranca zákona a cez deň si drží svoju identitu v tajnosti. Keďže som len v začiatkoch, nemôžem nič hodnotiť, no zatiaľ sa mi tých niekoľko 50 minútových dielov páčilo. Najnovšie sa táto postava objaví aj v chystanom seriáli The Defenders po boku iných superhrdinov, ako Jessica Jones a ďalší.

YouTube

Za zmienku stoja dve úplne odlišné kanály: prvým z nich je oficiálna stránka televíznej súťaže So You Think You Can Dance, konkrétne nová séria s názvom The Next Generation. Táto tanečná súťaž existuje od roku 2005 a vzišlo z nej niekoľko už teraz známych tanečníkov, choreografov a hercov, napr. Stephen "Twitch" Boss, Kathryn McCormick, Melanie Moore či Jaja Vaňková. Súťaž začína nájdením nádejných tanečníkov cvičených v rôznych štýloch, ktorí potom z týždňa na týždeň ukazujú svoju schopnosť prispôsobiť sa odlišným štýlom (od spoločenských tancov, cez hip-hop, jazz až po scénické tance). Série The Next Generation sa mohli zúčastniť tanečníci vo vekovom rozpätí 8 až 13 rokov, ktorí sú následne vedení a vystupujú so skupinou bývalých účastníkov "All Stars".


Gardiner Sisters sú 6 členná muzikálna rodina zo Severnej Karolíny, z ktorej vystupujú najmä sestry Hailey, Allie a Mandi. V roku 2007 začali na YouTube pridávať videá, ktoré im mali pomôcť zviditeľniť sa a vytvoriť si skupinu poslucháčov. Momentálne majú viac než 520 000 odberateľov a cez 60 miliónov zhliadnutí. V posledných rokoch sa vo videách začali objavovať aj ich 3 mladšie sestry Lindsay, Abby a Lucy. Za svoju kariéru vydali 5 EP albumov, z toho jeden je kresťanský a Hailey v roku 2015 vydala aj sólo album. Scény z natáčania a bežného života nájdete aj na ich druhom kanáli GSLife.

 

Film

Popravde som v júli nemala dosť času na pozeranie filmov. Na pláne som však mala 2 pomerne staršie filmy, ktoré si plánujem pozrieť v najbližšej dobe: Ghostbusters (1984) a A Series of Unfortunate Events (2004), keďže oba sa majú dočkať nových prevedení. Prvý z nich už vychádza v kinách a ten druhý vyjde ako seriál už tento august!

Moment

Kecy, dorastový výlet a tímový výlet boli pre mňa skvelým začiatkom prázdnin, ktorý som strávila naplno s obrovským množstvom ľudí. Hoci to na jednu stranu bolo pomerne vyčerpávajúce, na druhú stranu som veľmi vďačná za príležitosť stráviť toľko času s ľuďmi mne tak blízkymi. Už sa veľmi teším na august, na ktorý si plánujem niekoľko výletov a tak snáď strávim posledné týždne voľna naplno :)

zdroj: facebook Dorast Košice

Komentáre