November│Zo života #14

A len tak...ďalší mesiac je za nami. O pár týždňov sú Vianoce, Silvester a Nový rok! Mám z tohto obdobia veľmi zmiešané pocity, pretože to na jednu stranu znamená veľa vianočnej hudby, voľna, filmov a (snáď) snehu, no na druhú stranu ma čaká niekoľko rušných týždňov, počas ktorých musím dobehnúť všetky termíny na seminárne práce a zvládnuť zopár zápočtov...čo bolo ale fajn v novembri? :)


Hudba

Tento mesiac som siahla po niečom novom...slovenskej hudbe! Ako som už spomínala, zobrala som si zopár rád od kamaráta a vyskúšala kapelu FallGrapp. Táto kapela je z Dubnice nad Váhom, na scéne sú už asi 4 roky a ja som v novembri počúvala ich album Rieka. Je to zmes elektroniky, folklóru a popu. Na albume sú aj piesne inštrumentálne, aj piesne spievané. Medzi moje obľúbené piesne patria Vlasy a I.N.A!


Uuuu a Adele má nový album! Chystám sa ho kúpiť, takže dovtedy len počúvam skladby cez YouTube.

Seriál

Dopozerala som tretiu sériu Suits (a ešte nejako nezačala tú štvrtú), pozerám novú sériu Survivora a pomedzi to si raz za čas pozriem nový seriál Jessica Jones, ktorý je z dielne Marvelu a je o kedysi-superhrdinke Jessice, z ktorej je teraz súkromný detektív a do jej života sa vracia zloduch, ktorý naposledy prevrátil jej život hore-nohami. Ešte si nie som si istá, či sa mi páči, pretože má zopár scén, ktoré sú násilné/nevhodné/a tomu podobné. Uvidíme...

YouTube

Trochu random - tento mesiac som pozerala veľa tanečných videí. Od baletu po hip-hop. Tak akosi ma fascinuje spôsob, akým sa dokážu ľudia hýbať. Pozerala som videá z Dancing with the Stars, čo je americká tanečná show, u nás niečo také fungovalo pred niekoľkými rokmi. A z toho hip-hopu (myslím si, že je to poväčšinou to) som pozerala choreografie od (radšej neskloňujem) Tricia Miranda, WilldaBeast Adams a Nika Kljun (choreografi). Takže ak radi pozeráte na rôzne tanečné videá, toto sú moje obľúbené.


Film

Po roku som sa opäť vybrala do kina s kamkou Muškou na Hunger Games: Mockingjay part 2 a bolo to cooličko :) Hoci tretia kniha nebola práve moja najobľúbenejšia, filmom som bola príjemne prekvapená. Ak ste si ho ešte nestihli pozrieť, tak šup-šup do kina!

Moment

Tento mesiac ich bolo hneď niekoľko:
  1. víkend strávený so špuntom (rozumej: sestra) a návšteva kamošov z tímu a dievčat, ktoré u nás dokonca zostali aj cez noc :) V krátkosti som o tom písala na Instagrame. Ale bola som za tieto dni vďačná.
  2. po Kikinej stužkovej sme si boli sadnúť s partou na kávu a čaj a diskutovali sme do noci o životoch, našich vzťahoch, o riešeniach a o snoch. Rada počúvam názory iných a pokúšam sa pochopiť ich myslenie. Veľmi fajn výstupy z rozhovorov a celkovo cooličko večer.
  3. včera som strávila večer s dievčatami z nášho zboru na Ladies´ night, čo sú stretnutia, ktoré máme približne raz za mesiac, kde si napečieme, pokecáme a povzbudíme sa :) Včera sme sa rozprávali o hodnote, napiekli sme naše sny, zahrali hry a boli spolu. Ďakujem slečny!
Tak toľko k novembru. Dúfam, že ten tvoj bol rovnako zaujímavý a keď ma stretneš, porozprávaj mi o tom niečo viac! :)

Komentáre