Kamoši, karneval a kríž│Zo života #13

Keďže som včera písala veci do školy a dospávala, príhody z výletu prichádzajú až dnes! Kde som bola? Čo sa dialo? Ako sme sa mali?

Najprv zľahka...od 28. 10. do 31. 10. som sa spolu s 9 kamošmi spoluvedúcimi, 31 tínedžermi a 1 pánom farárom ocitla v Juskovej Voli, v ubytovni bez signálu, ale zato s dobrým jedlom. 4 dni sme strávili hrami vonku - od hier dorastových cez futbal a frisbee až po vybíjanú, ale aj hrami vo vnútri. Prvý deň to boli hry s novinami, druhý večer to bola hra nazvaná byrokracia a v tretí deň sme si urobili karneval.


A tak sa v jednej miestnosti stretli postavy z Harryho Pottera, Coralina, Červená Čiapočka a dcéry Pata a Mata (Paťka a Maťka) spolu s horolezeckou výpravou či rôznymi zvieratkami. Jedli sme popcorn, pili horúcu čokoládu a hlasovali za najlepšiu masku. Do toho nám hrala muzika a bolo nám hej! :)


Na výlete sme hovorili o zajatí, ukrižovaní a zmŕtvychvstaní Pána Ježiša a potom sme sa o tom všetkom rozprávali v malých diskusných skupinkách. Chválili sme Pána Boha cez piesne, premýšľali spolu nad nebom a diskutovali o tom, čo je pravda a čo nie.

Bolo nám veľmi dobre a nikomu sa nechcelo ísť domov, ale škola nás neúprosne volala späť a tak sme vyrazili na cestu. Každý vám však povie, že to bol výlet veľmi dobrý a každý z nás si z neho odnáša nejeden skvelý zážitok!

Ďakujem mojim najlepším kamošom, ktorí sú so mnou v tíme a ktorí sú tí najlepší kamoši na svete! Ich služba je pre mňa veľkou inšpiráciou a ich podpora pre mňa znamená veľa. Teší ma, že ich môžem vidieť rásť a môžeme spolu hľadať Pána Boha. Mám ich rada veľmi-preveľmi!

Komentáre