Čo pribudlo do mojej knižnice...

V novembri našli v mojej knižnici domov tieto knižky: 

  1. Preč! Preč! od Jany Beňovej, keďže som chcela mať aj fyzickú kópiu knižky (predtým som ju čítala len ako kópiu z knižnice). Recenzia na túto knižku je už na blogu :)
  2. Oznamujeme všetkým majiteľom hrobov od Petra Karpinského, pretože po a, rovnaký knižnicový prípad ako predchádzajúca kniha a po b, je to jeden z mojich vyučujúcich na VŠ, a tak táto kniha putovala z kníhkupectva ku mne.
  3. Najnovšie k nám pribudla kniha Doktor No od Iana Fleminga, pretože James Bond.
  4. Dark Places od Gillian Flynnovej, pretože obsah znel zaujímavo + je to jedna z najelegantnejších a najkrajších obalov (na fotke to až tak dobre nevyzerá), aké som kedy videla.
Prvé dve knihy mám už prečítané, ale recenziu na tú druhú ešte potrebujem napísať. Momentálne čítam Medzerový plod od Veroniky Šikulovej, takže aj moje dojmy na túto knihu tu budú čoskoro...

Komentáre