KECY Košice 2017│Zo života #38

Niekoľko mesiacov príprav...a už je to za nami. Môj tohtoročný (košický) KECY tábor prekonal všetky moje očakávania. Každý deň bol plný výziev, no tiež plný lásky, radosti a pokoja. Tento rok sme menili vedenie (a aj zloženie) tímu a veľká časť toho, prečo boli kecy také dobré, stojí na Mirke a Katke, ktoré nás viedli s múdrosťou a trpezlivosťou. Božie ženy, ktorých služba je pre mňa každým dňom vzorom. Viem, že ste to často mali ťažké, ale ja vám ďakujem za podporu, ktorú som od vás každý deň dostávala a za príklad toho, ako dobre a múdro viesť.


Mojím spolu služobníkom zo slovenského tímu: ďakujem. Ste pre mňa inšpiráciou. To, ako ste verne pracovali, ako s láskou rozprávali, ako poslušne nasledovali a radostne slúžili, ma každý deň posúvalo bližšie k Bohu a ja som cez vás zažívala potešenie z toho, v akej rodine vďaka Kristovi vyrastám. Každý z vás bol pre mňa vzorom v tom, ako využívať talenty a ako to robiť na Jeho slávu.


Priateľom z amerického tímu (a rada to preložím). Ste skvelí. Viem, že to musí byť veľmi ťažké, objaviť sa na dva týždne na Slovensku, založiť vzťahy a potom musieť odísť. Ale to, že slúžite cez bolesť a únavu a to, s akou láskou a podporou k nám pristupujete, teší moje srdce. Už teraz mi priveľmi chýbate a ja sa opäť teším na to, že sa o rok stretneme!

Môjmu zelenému tímu. Boli ste najlepšou skupinkou, akú som si mohla priať. Otvorili ste nám svoje srdcia a životy, rozpovedali smiešne príhody, zdieľali svoje obavy a radosti, hrali sa s nami na dobrodružné výpravy, počúvali naše nekonečné monológy a tešili nás svojou odvahou na angličtine. Každý jeden z vás je pre mňa vzácnou spomienkou na rok 2017 a ja sa na vás teším na všetkých followupoch. Samo, Oliver (aj keď si musel odísť priskoro), Naty, Radka, Dany, Gabika a Anett, ďakujem vám za to, že ste sa rozhodli byť s nami kamaráti :)


Priateľom vedúcim Green teamu, dream teamu. Neviem, čo by som si bez vás počala. Aj keď sme netušili, ako budeme vychádzať, Pán Boh sa postaral a každý deň bol pre mňa radostným prekvapením, keď sme bez prípravy nadväzovali na myšlienky toho druhého, keď sa nám podarilo zhodnúť sa na vhodnej hre, keď sme zažili opäť novú príhodu. Máte špeciálne miesto v mojom srdci ako spolubojovníci, ktorí sa stali mojimi drahými priateľmi. Mám vás preveľmi rada!

A v neposlednom rade patrí moja vďaka Pánu Bohu. Dostávala som sily do výzev (ako napr. prekladať a byť moderátorom na hlavnom programe), energiu (keď som potrebovala viac hodín spánku), lásku (toľko lásky som nezažila na žiadnom inom výlete - priatelia, ktorí ste mi ju prejavili, ďakujem. Potrebovala som to), radosť (z každej chvíle), pokoj (v stresujúcich momentoch), odvahu (byť sama sebou a byť otvorenou) a všetko potrebné. Kecy 2017 pre mňa zostávajú výletom, ktorý bude nezabudnuteľný!

Komentáre