Jún│Zo života #36

Trochu opozdene, ale lepšie neskoro ako nikdy. Jún bol mesiacom príprav. Na leto, tábory, dni plné výziev a nových priateľstiev. Bol to mesiac oddychu, aj stresu, radostí, aj predčasných starostí. A tu je niekoľko vecí, ktoré som si užila.


Hudba

V júni som dlho počúvala albumy môjho dobrého kamaráta Hudsona Taylora Jonesa. Vždy som vedela, že robí skvelú hudbu, no nikdy som sa k nej nedostala úmyselne na dlhšiu dobu. Až doteraz. Po dňoch na EXIT Toure (o tom viac tu) som išla na Spotify, vyhľadala som Hudson Taylor Jones a začala počúvať. A mal by si to spraviť aj ty. Hudson má dva EP albumy: Holding the Keys (2015) a Wooden Sword (2014), pričom pieseň Wooden Sword je tiež jednou z mojich najobľúbenejších. Tak šup-šup, utekaj si ho vypočuť!



Film

V júni som si dala maratón všetkých filmov Pirátov z Karibiku (teda, minimálne prvých štyroch), keďže vyšiel najnovší (piaty) diel (ktorý som ešte nevidela). Nie je to teda nič nové, no opäť som mohla prežiť to, ako veľmi som tie filmy mala rada, a že hoci nepatria medzi najlepšie filmy storočia, priniesli mi mnoho spomienok a dobrých zážitkov (a sú celkom zábavné).

YouTube


Ak sa chcem zasmiať, tak rada siahnem po videách od Haley Fitzgerald. Haley je skvelá tanečníčka, ktorú často vidím vo videách choreografov, ktorých na YouTube sledujem. Avšak ona je špeciálna v tom, že mimo tanečného parketu je tak trochu divná (ako ja stále!) a je to veľmi super. Má špecifický humor a spôsob vyjadrovania a možno niekomu príde ako veľmi nezábavná, či príliš zvláštna, ja si jej videá veľmi užívam. Jej YouTube channel je Hi I´m Haley, má cez 40 tisíc odberateľov a takmer milión zhliadnutí. Možno bude mať ďalšie od teba?


Moment

Okrem toho, čo som spomínala tu, môžem povedať, že jún bol mesiacom, kedy som potrebovala niektoré veľké životné kapitoly ukončiť, aby som mohla nové otvoriť. A to vždy poteší.

Komentáre