Ďalšie KECY?│Zo života #37

Píšem z minulosti o tom, čo bude v budúcnosti. Dnes, v nedeľu 16/7/2017, začínam službu na mojom tohtoročnom druhom kecy tábore. Ako súčasť mojej praktickej záverečnej práce v Škole pre pracovníkov s mládežou, v ktorej som pomáhala trénovať tím z dedinky Bystré na ich prvé kecy, sme sa s naším minitímom rozhodli ísť priamo na miesto činu (a dobrodružtiev).

A tak sa vydávam do neznáma. Neviem presne, čo budem robiť, ani čo ma cez túto skúsenosť bude Pán Boh učiť, no teším sa na chvíle výletu, ktorý bude úplne iný než ten náš, ktorý bude väčšou výzvou a verím, že miestom na môj rast. Držte nám palce a modlite sa za tím slovenských aj amerických vedúcich a študentov, ktorí dnes dorazia. Verím, že tento týždeň bude nezabudnuteľný!

Po tomto campe by malo nastať pár týždňov relatívneho pokoja, narušených iba písaním odborných prác do školy, no možno to budú chvíle stvorené na spontánne výlety a zážitky s priateľmi. Kto vie!

Komentáre