Február│Zo života #17

Február - mesiac, v ktorom som začala chodiť do školy, užila si prvé prázdniny a začala som (ach jaj) seriózne pracovať na záverečnej práci (cháp - bakalárka). Okrem toho som si našla čas na dobrú hudbu, jedlo a kamarátov, takže poďme na to!



Hudba

Vo februári som počúvala niekoľko interpretov: Oh Wonder je duo londýnskych umelcov, ktorých hudba je akousi zmesou popu, R&B a indie. Ich album Oh Wonder vyšiel v roku 2015, obsahuje 15 piesní a medzi moje obľúbené patria Lose It, Technicolour Beat, All We Do či Body Gold.


Druhou interpretkou, ktorá mi spríjemňovala učenie je Agnes Obel, dánska speváčka, ktorú som objavila vďaka kamarátom. Jej album Philharmonics vyšiel v roku 2010 a album Aventine v roku 2013. Medzi moje obľúbené skladby patria Riverside, Tokka, Chord Left a mnohé ďalšie...


Seriál

Tento mesiac som pokračovala v sledovaní seriálu The 100. Už mám za sebou aj druhú sériu, ktorá sa venovala tomu, čo je človek schopný urobiť pre záchranu svojich blízkych a kedy sa z "dobrého hrdinu" stáva "zloduch". Myslím, že je to veľmi zaujímavý koncept a ich poňatie bolo veľmi dobre spracované. Ak hľadáte seriál, ktorý je zmesou sci-fi, fantasy, či drámy, vrelo odporúčam The 100!

YouTube

Tentokrát nebudem odporúčať channel, ale nápad. Už som tu spomínala moju obľúbenú hudobno-spisovateľsko-youtubeovú rodinu Fletcherovcov. Vo februári sa im narodil druhý syn Buddy a na jeho počesť vzniklo malé video. Podobný koncept urobili aj pri ich prvom synovi Buzzovi, v ktorom Tom napísal pieseň a spolu s Giovannou (a teraz aj Buzzom) sa natáčali/fotili celých 9 mesiacov, aby z toho potom mohlo vzniknúť video, ako bábätká rástli :) A prečo to spomínam? Lebo to je radosť!


Film

Technicky to už bol začiatok marca, ale konečne som si pozrela filmové spracovanie Dánskeho dievčaťa. Premýšľam nad tým, že by som sa pokúsila napísať hlbšiu recenziu, no zatiaľ v krátkosti: veľmi dobrí herci (a zaslúžený Oscar pre Aliciu Vikander), zopár nekomfortných scén, no hodnoverné spracovanie knihy. Chýbalo mi tam niekoľko (podľa mňa) dôležitých faktov, no inak sa držali knihy naozaj dobre. Nie je to práve film na rodinný večer, no ak máte chuť na sčasti pravdivý príbeh s výbornou hudbou a obsadením, môžete skúsiť Dánske dievča.

Moment

Vo februári sme boli na dorastom výlete vo Veľkom Slavkove, a hoci nás tam nebolo veľa, bol to jeden z najlepších výletov! :) Zahrali sme si Escape, Milujeme Slovensko a dokonca aj Hodinu pravdy a aj napriek tomu, že nám takmer polovicu výletu pršalo, dokázali sme sa zabaviť aj vo vnútri a porozprávať sa aj na vážnejšie témy. Jakub, Zuzka a Borka hovorili o Biblii, uctievaní a čo to znamená pre nás a ja som veľmi vďačná za všetkých, ktorí na výlete boli. 



Toľko na február, marec, ideme na to!


photocredit: DeathtoStock a Dorast Košice

Komentáre