Všetko najlepšie!

Všetko najlepšie tomuto malému kútiku internetu, na ktorý každý týždeň pridám trochu svojho premýšľania. Ak by ste tomu ešte stále nerozumeli, tento malý blog dnes oslavuje prvé narodeniny! :) Sama neviem, ako ten rok zbehol, no som ešte stále tu a píšem stále viac a viac. Prvým príspevkom na Krajine kníh a iných zázrakov bolo: Čo budem čítať v roku 2015 a tento malý nevinný článok sem zavítal 8. 2. 2015. Keďže nechcem tento proces zabudnúť, napíšem ho v krátkosti sem:

Začiatkom roka 2015 som veľa diskutovala sama so sebou, či by som nechcela začať blog o knihách. Prečo? Pretože som sa pomaly dostávala do celej komunity ľudí, ktorí sa s radosťou a láskou vyjadrovali o knihách a väčšina slovenských blogov mi akosi nesedela. Nič v zlom, len som nevedela nájsť ten pravý. Ďalším dôvodom bolo, že som začala čítať viac kníh a chcela som si viesť malý čitateľský denník. A nakoniec aj preto, že som chcela mať aj malý naozajstný denník. Aby som sa k nemu vedela vždy vrátiť a pospomínať si na všetky skvelé zážitky, ktoré som mala šancu prežiť. A tak som jedného dňa klikla na malú kolónku Vytvoriť nový blog a pustila sa do práce.

A čo názov? Pýtam sa (sama seba)...nevedela som nájsť nič vhodné a tak som pospájala niekoľko nápadov: prvým bola jedna z mojich obľúbených kníh - Dievčatko z Krajiny drakov, to ma viedlo ku Alici a Krajine zázrakov a tak som si povedala, že pre mňa sú tou Krajinou zázrakov knihy, tak prečo to nepoužiť v názve. Možno Krajina kníh a iných zázrakov nie je práve najkratší názov a možno ho raz budem neznášať, no práve teraz jednoducho reprezentuje to, ako vnímam život samotný. 

O tomto kútiku som povedala tak asi 3 či 4 ľuďom a doteraz neviem, kto ho vlastne číta. Mám predstavu asi o 5 kamarátoch, ktorí mi z času na čas povedia, že na ňom niečo čítali, no čitatelia sú pre mňa jednou veľkou neznámou. Nikdy som nemala úmysel hovoriť každému, koho stretnem: aha, poď sa pozrieť, ako premýšľam, pretože, úprimne, mám z toho stresy. Ak mi niekto nový povie, že si prečítal to a to, bojím sa toho, čo povie. Pretože nie vždy píšem uhladene, príjemne a nie každému to musí sadnúť. Hoci by som niekedy bola rada, ak by napr. recenzie pomohli niekomu ďalšiemu s výberom knihy, sama to asi neponúknem. Ak by si to ty, ktorý teraz čítaš tieto riadky, urobiť chcel, nech sa páči.

Neviem ako dlho mi ešte toto nadšenie dokumentovať vydrží, či o čom budem písať o rok, no nateraz môžem povedať, že malý kútik o knihách zostáva, pokúsim sa byť ešte viac organizovaná a pridávať pravidelne, chcela by som viac písať o mojich presvedčeniach a mám pár nápadov, ktoré snáď zrealizujem. Čaká má ťažký rok, ale teším sa na to, čo prinesie.

Ak si došiel v čítaní až sem, a ak raz za čas klikneš na túto stránku a prečítaš si moje bľabotanie, ďakujem. Moju malú Krajinu zázrakov ponúkam na preskúmanie aj tebe. Takže: VITAJ :)

PS: Ak by si mal nápady na články, projekty, knihy, zážitky a vtipy, prosím, daj mi vedieť. Inšpirácia je vítaná. A ak by si mal záujem niečo napísať, len sa možno na vlastný blog ešte necítiš, možno by si chcel pridať niečo sem (čo ty na to?). Takže, nový rok, poďme na to!

Komentáre