Nové knižky!

Praha – Levné knihy – ups. Ak tomu ešte nerozumiete, nechajte ma vysvetliť túto rovnicu: keď sa ocitnem v Prahe, tak jedným z mojich obľúbených miest je kníhkupectvo Levné knihy. Prečo? (pomôžem – skús názov) Aaa, správne, lebo sú tam dobré knihy za málo peňazí. Tento rok ma milo prekvapili a rozšírili ponuku anglických kníh, ale keďže som sa snažila krotiť, domov so mnou poputovalo "len" 6 kníh. Ako tak pozerám na kôpku po mojom boku, tentoraz to sú knihy "z každého rožku trošku". Nanapínam, ukazujem!


Recenzie týchto kníh sem budú pribúdať postupne, keďže momentálne majú prednosť knihy zo školy a podobne, no určite dôjde aj na tieto skvosty!
  1. Květy zla (Charles Baudelaire), svetoznáma básnická zbierka, ktorú budeme preberať aj v škole, takže recenzia tu bude čoskoro!
  2. Shutter Island (Dennis Lehane), thriller, ktorého filmová verzia je pomerne dosť známa. Recenzia tohto románu je už na blogu, môžete si ju prečítať tu.
  3. Outlander (Diana Gabaldon), kniha, ku ktorej sa snažím dostať odkedy som začala pozerať seriálovú verziu tohto príbehu. Hlavná postava Claire Randall sa v roku 1945 vyberie na druhú svadobnú cestu so svojím manželom do Škótska, no jej život sa úplne zmení, keď sa záhadným spôsobom prenesie do roku 1743. Táto kniha má cez 860 strán, takže bude potrebovať oveľa väčší časový priestor (prázdniny?)
  4. Stůl v koutě (Michael Ondaatje) je z časti autobiografický román od autora, ktorý napísal Anglického pacienta a zaujal ma poslednou vetou na obale: "Čtenář obeznámený s Ondaatjeho životopisem si s tímhle příběhem navíc může hrát hru "na pravdu". Co autor zažil a co si vymyslel? A jaký je v tom rozdíl?"
  5. Mělo to smysl? (David Manasche), autobiografický román o profesorovi angličtiny, ktorý po zistení diagnózy – rakoviny mozgu – vyráža na cestu za svojimi bývalými žiakmi a zisťuje, ako a čím im ovplyvnil životy.
  6. Pes baskervillský (Sir Arthur Conan Doyle), román, ktorý nepotrebuje vysvetlenie. Doteraz som sa ešte nikdy nedostala k naozajstnému čítaniu príbehov Sherlocka Holmesa, takže sa na túto knihu teším ešte viac!
Toť vše z mojej krátkej ukážky prírastkov do knižnice. Teraz už utekám k učeniu a čítaniu povinnej literatúry. Dovidenia! :)

Komentáre