December│Zo života #15

Moje obľúbené veci z decembra píšem v predstihu, pretože po a, budú Vianoce a ja budem s rodinou, po b, od 27. 12. do 2. 1. tu nie som, pretože ideme s kamošmi preč :) takže ideme na to...


Hudba

Tento mesiac som nepočúvala nové albumy, práve naopak, vytiahla som nestarnúce vianočné klasiky: Christmas (Michael Bublé wohoo) a That´s Christmas To Me (Pentatonix)!

Album Christmas vyšiel v roku 2011, obsahuje 15 piesní a keď chcem počúvať vianočné piesne, siahnem po ňom. Medzi moje obľúbené patria: It´s Beginning to Look a Lot Like Christmas, Jingle Bells alebo Winter Wonderland.

Album That´s Christmas To Me od acapella skupiny Pentatonix vyšiel minulý rok a obsahuje 11 piesní. Väčšina z nich má na YouTube aj videoklipy. Medzi moje najobľúbenejšie patria White Winter Hymnal (a "možno" sme sa s dievčatami naučili celé špeciálne tlieskanie z klipu), Dance of the Sugar Plum Fairy a Sleigh Ride. Ešte by som s touto kapelou spomenula jednu z mojich najobľúbenejších piesní (a bolo to prvé video, ktoré som od nich videla), a to Carol of the Bells :)


Seriál

Tento piatok sme dopozerali poslednú sériu Survivora (a čakáme na ďalšiu) a keďže má väčšina seriálov teraz vianočnú pauzu, dopozerala som posledné diely a dala som si krátku pauzu.

Predvčerom som si pozrela prvý diel (alebo skôr pred-diel) nového seriálu The Magicians, ktorý by mal byť inšpirovaný rovnomennou knižnou sériou, ale keďže prvá séria seriálu vyjde až v januári, neviem ešte, čo od neho čakať. Zatiaľ to začalo sľubne, ale ktovie, čo sa z toho vyvinie.

YouTube

Niečo z hudobného sveta: Sarah Close je dievča z Británie, ktoré pridáva cover verzie piesní na YouTube...a je veľmi dobrá! Má 20, niečo cez 450 000 subscriberov, 36 miliónov zhliadnutí a niečo cez 100 videí. Tu je jej channel: SarahClose1 a jej stránka.



Film

Tento mesiac som videla len novú Fantastickú 4 a bolo to meh (rozumej: nič moc), takže tento film asi veľmi neodporúčam, hoci mal dobré herecké obsadenie, samotný film nebol veľmi dobrý. Nejaké odporúčania na niečo nové?

Tento mesiac som toho nestihla veľmi veľa, mala som toho dosť do školy a potom som chcela len oddychovať, tráviť čas s blízkymi a spať. To sa mi podarilo :) uvidíme, čo ešte zbytok tohto roka prinesie!

Momentálne skóre hotových zápočtov a skúšok: 3/6! 

photocredit:DeathtoStock

Komentáre