Júlové dobrodružstvá│Zo života #8

V júli som opäť raz bola viac mimo domu než doma. Bola som na niekoľkých táboroch, výletoch, prespávačkách a podobných akciách...ku každému trošku :)

Od 1. 7. do 9. 7. som bola na dorastovom letnom tábore, čo je stanovačka, ktorú podnikáme každý rok začiatkom prázdnin. Tento výlet bol organizovaný Dorastom ECAV v KE, kde pracujem s mládežou, takže na tomto tábore som bola vedúcou. Naše letné výlety sú tematické (hry, kostýmy, výzdoba) a tento rok bol našou témou Western (íííhááá! chabý pokus o cowboyský pokrik). A tak sa v chate Rita na Čuntave stretlo 30 detí (11-15 rokov) a 15 členov tímu (vedúci + kuchyňa). Ako vyzerá takýto výlet? Fotky nájdete tu.

kamoši v tíme (a v kostýme)...
...a všetci spolu :)

Pár dní po návrate sme s kamarátmi (z dorastového tímu) odišli na 5 dní do domu v Spišskej Belej, kde sme jednoducho boli spolu, rozprávali sa, budovali vzťahy, premýšľali nad ďalším školským rokom, hrali spoločenské hry, počúvali hudbu, pili Kofolu, zabehli sme na pohotovosť s rozmliaždeným lakťom či sedeli na priedomí a pili kávu a čajíček. Som veľmi vďačná za týchto kamarátov, ktorí sa v mnohom stali mojimi bratmi a sestričkami :)

+ Mimka (odišla skôr) a Peťo (prišiel neskôr)

Nezabudla som ani na skupinu kamošov, ktorí stanovali pri Bardejove a tak sme sa ich rozhodli navštíviť. Hoci sme (trošku) zablúdili, nakoniec sa z toho vyvinul veľmi dobrý deň v "párty aute", s kamarátmi a asi tak miliónom uštipnutí od ovadov. Jej! A toto dobrodružstvo sa spojilo aj s ďalšou prespávačkou s 3 dievčatami, kde sme pozreli filmy Insurgent a Maze Runner a popri tom sme nezabudli na veľa rozprávania a jedenia.

A aby toho nebolo málo, koncom júla sme si spravili výlet do košickej zoo, pretože som tam nebola niekoľko rokov. Vychytali sme počasie, slnka bolo tak akurát a konečne som videla zvieratá, ktoré inokedy zostávajú v domčekoch. A boli to, ako sa vraví (alebo to hovorím hlavne ja), srandy pandy!

Ďalšie dobrodružstvá teraz prežívam s mojou malou sestrou, ktorú strážim doma. Najbližšie ma ešte čakajú zo dva výlety do zahraničia. Jupí!

Komentáre