...do Bardejova, Nitry a Grécka!│Barborka cestuje...

UPDATE! Wohoo, pretože som sa neozvala už celý týždeň. Čo sa zatiaľ stalo?

V mojom predchádzajúcom príspevku som spomenula, že odchádzam na ďalší výlet. A tak som sa na 4 dni ocitla na Mníchovskom potoku v blízkosti Bardejova, kde som sa hrala s 25 deťmi, ktoré ďalších 8 rokov strávia každý deň spolu (rozumej: budú spolu v triede). A bolo to veľmi fajn! Pol dňa sme strávili v Bardejovských kúpeľoch na našej každoročnej (9 km) prechádzke, kde sme vykúpili obchod s oplátkami a inak sme trávili dni hraním hier na čerstvom vzduchu a na tvrdej zemi. Ďakujem Johnymu, Jakubovi, Muške a Kike, skvelým (spolu)vedúcim a vzácnym kamarátom!


Domov som sa vrátila 20. augusta a tam ma čakalo ďalšie balenie. Po 7 hodinách spánku sme vstali a vyrazili na ďalšie dobrodružstvo. Po ceste na bratislavské letisko sme sa zastavili na niekoľko hodín v Nitre, kde sa konala výstava Agrokomplex. Možno to neznie príliš zaujímavo (aspoň mne to tak neznelo), ale musím uznať, že to bolo celkom cool. Okrem traktorov (ktoré chcel vidieť nevlastný otec), sme videli kopec zaujímavých pavilónov, od jedného pre (hlavne) deti, cez kopec stánkov až po výstavy zvierat. A povedz, vidíš bežne 500 kg prasa a 50 kráv a koní na jednom mieste?! 

Večer sme sa konečne dostali na bratislavské letisko M. R. Štefánika, kde sme nastúpili na lietadlo a po 2 a pol hodinovej ceste lietadlom a pol hodine v autobuse sme sa dostali do cieľovej destinácie a tou je Grécko! Sme na ostrove Rhodos, v hoteli Niriides Beach a po 2 dňoch môžem zhodnotiť toto: zjedla som tisíc päťsto jedla, navštívila som eukalyptovú alej, plávala som v bazéne aj v mori a ešte stále som biela (a miestami spečená). 

Naposledy som spomenula, že čítam knihu od Julesa Verna, avšak túto knihu som nechala v aute v BA. So sebou mám Inferno od Dana Browna v angličtine a to je tiež kniha, ktorá mi kráti chvíle pri vode. Najbližšia recenzia teda bude o nej. Keďže internet mám tak akurát na recepcii, pokúsim sa niečo napísať možno každé 2-3 dni. Minimálne by to mohli byť dovolenkové dojmy, recenzie či príhody z hotela. Ak chcete vidieť nejaké fotky, skúste sa pozrieť na môj instagram: baskabenes, kde sa pokúšam z času na čas nahodiť niečo nové.

Fotka uverejnená používateľom @baskabenes,

Komentáre