Marec│Zo života #48

Marec bol mesiac, v ktorom sa začali prejavovať obavy z toho, či stihnem napísať diplomovú prácu (keďže dodnes som nemohla poriadne začať a zostávajú mi len 3 týždne), ale bol to tiež čas oddychu pred učením sa na štátnice, prísľubu jari a úvah o budúcnosti.


Hudba


Tento mesiac nie je žiadnym prekvapením: KONEČNE vyšiel album Georga Ezru Staying at Tamara´s. Je to jeho druhý štúdiový album, ktorý obsahuje 11 piesní a každá z nich mi prináša mnoho radosti! Medzi moje najobľúbenejšie skladby však isto patrí Saviour a Shotgun. Ak teda máte 37 minút času, tak tento album je môj favorit. Popravde posledné týždne nepočúvam nič iné a keď už vieš, aká pieseň nasleduje, tak si album počul veľa krát. 


Film


V marci som videla niekoľko filmov, ktoré sa dostali na filmové plátna v poslednej dobe. Či už to bolo nové Jumanji (ok, ale nemalo taký efekt, ako originál), The Greatest Showman (počula som až príliš prehnané nadšené reakcie; bol to fajn film s dobrou hudbou, ktorý by som si pozrela znova, no nebol by u mňa na 10/10) či Doctor Strange (Benedict Cumberbatch mám ťa rada, ale mal si aj lepšie filmy).

Dokonca som sa vydala do kina na Shape of Water (Podoba vody), keď už získal toľko nominácií na Oscara...a myslím, že mojou reakciou zmes sklamania a zmätenosti. Aj napriek zaujímavému konceptu som mala pocit, že tento film sa akosi vyhol naplneniu očakávaní. Po prvé, poriadne som nepochopila potrebu explicitných a sexuálnych scén, ktoré neboli ani na budovanie príbehu, ani postáv. Po druhé, záver bol meh, nič moc, jednoducho, nedošiel do ničoho prevratného. Po tretie, aj napriek ok myšlienke (akceptácii neúplnosti a inakosti) mi exekúcia prišla poslabšia. A tak si ho asi znovu nepozriem.

Seriál


Ak ste boli fanúšikmi Mentalistu (ktorý už pred nejakým časom skončil), a veľmi vám chýba podobný koncept, skúste Deception. Tento americký seriál je založený na podobnom princípe, avšak v hlavnej úlohe sa predstaví Cameron Black, najznámejší iluzionista na svete, ktorý sa snaží chytiť záhadnú ženu, ktorá dostala do väzenia pod falošným obvinením jeho brata Jonathana. Je to rovnako dobré? Zatiaľ nie, ale dávam mu šancu zaujať.


Moment

Dni mimo Košíc a domova sú často časom, keď spoznávam iných aj seba a sú preto vždy darom. Tento mesiac to boli znova Žilina a Levice, ktoré sa stávajú mojimi novými obľúbenými mestami. Teším sa na to, koho a čo ešte v budúcnosti prinesú.

photo credit: Death To Stock

Komentáre