December│Zo života #44

Posledný mesiac v roku 2017 bol najprv plný školy, skúšok, prezentácií, testov a všetkého nie-zábavného, no potrebného, a potom plný sviatkov, jedla, koláčov, rodiny, priateľov a všetkého vzácneho.


Hudba

O čom by bol december, ak nie o vianočnej hudbe. Okrem typických obľúbených albumov, ako je je ten od Michaela Bublého, či Franka Sinatru, som tento rok siahla aj po playlistoch zo Spotify. Ten, ktorý zaujal, sa volá Folksy Christmas (keďže mám rada folk) a tak o rok môžete skúsiť niečo nové (ale čo si budeme klamať, môžete si ho vypočuť aj teraz).



YouTube


SoulPancake, ktorý som už na blogu spomínala, začal novú sériu nazvanú Reverse Assumptions, v ktorej k sebe chrbtom posadia dvoch ľudí a nechajú ich, aby sa vzájomne pýtali rôzne otázky a snažili si tak vytvoriť predstavu o človeku, ktorého nevidia. Následne vyslovia niekoľko domnienok a v závere zistia, nakoľko sa ich predpoklady zhodujú so skutočnosťou. Je to zaujímavý projekt na zistenie toho, aké súdy možno vytvoríme o človeku len z ich hlasu a niekoľkých informácií.


Film

Okrem typických vianočných filmov (Sám doma je jednoducho povinná výbava) som sa dostala aj k niektorým dlho-odkladaným. Jedným z nich bol Tomorrowland, ktorý mal zaujímavý koncept, ale nedotiahol na jeden z mojich nových obľúbených filmov. Čo sa však vidieť oplatí, je Despicable Me 3 (Ja, zloduch 3), ktorý opäť dokázal, že animované filmy nie sú iba pre deti a že dnes je v každom z nich skryté niečo aj pre tých (o trochu) väčších.


Moment

Aj napriek tomu, že bola prvá polovica mesiaca jemne stresujúca, Vianoce a Silvester to veľmi ľahko napravili. Je veľmi vzácne mať v živote také množstvo milujúcich ľudí, ktorých je radosť vidieť rásť a dospievať. Či už to bola rodina pokrvná, alebo rodina duchovná, som vďačná za každého jedného z nich. Ste darom.

photocredit: Marek Linkesch

Komentáre