August│Zo života #40

August bol mesiacom, v ktorom som podnikla dva výlety, písala školské práce (lebo aj to si niekedy škola vyžaduje) a oddychovala, ako sa len dalo.



Hudba


V auguste som počúvala kompiláciu Atlas: Year One od interpreta Sleeping At Last. Ak máte čas na 30 piesní (a nemusí to byť na jeden šup), určite si to skúste vypočuť. Žánrovo sa táto (teraz už) 1-členná skupina zaraďuje medzi alternatívny rock a nepochybíte, ak siahnete po ktoromkoľvek albume, ktorý vydala. Tu je playlist na ukážku:



Film

V auguste som videla ďalšiu filmovú adaptáciu známeho tínedžerského románu Everything, Everything. Povedala by som, že to bol najlepší film, aký som v poslednej dobe videla? Nie. Zaujímavá zápletka (a jeden prekvapivý moment), ktorá je však zakrytá toľkými vrstvami prehnane romantického príbehu dvoch 17-ročných susedov, že zabudnete, o čom to pôvodne bolo. Ak však máte chuť na jednoduchý film s mladou nevinnou láskou (to iba citujem jednu recenziu), tak aj toto je jedna z možností.

YouTube

Na YouTube pribudlo nové virálne video: tanečníkov skoro prešlo smetiarske auto, alebo o tom, ako sme tancovali KECY camp dance na Mlynskej ulici a ujovi smetiarovi sa to nepáčilo. Ale inak je to vždy radosť pozerať späť na to, čo bolo a čo nás ešte len čaká.


Moment

Mládežnícky výlet bol radostnými 5 dňami, počas ktorých som mohla rozprávať a počúvať, hrať sa aj oddychovať, spať aj byť hore príliš dlho (ok, toho spánku bolo menej), byť inšpirovaná, byť milovaná a byť medzi priateľmi.

A aby toho nebolo málo, 4 dni v Leviciach pre mňa boli malým dobrodružstvom, ktoré bolo plné nových zážitkov, kamarátov, príbehov, miest a všetkého možného. A bola to radosť!

photo credit: Peter Benjamín Linkesch

Komentáre