Bc. Barbora Benešová

Jupí! Dnes som úspešne obhájila odbornú prácu, zoštátnicovala, získala titul (hoci nikto mi nikdy nepovie slečna bakalárka), ukončila prvý stupeň vysokej školy a znovu-objavila, čo to znamená mať voľno. Nasledujúce 3 mesiace ma nemusí trápiť slovenská medzivojnová literatúra ani kodifikácia spisovnej slovenčiny, môžem ísť von na čerstvý vzduch, stretnúť sa s kamošmi a čítať mnou vybraté knihy. Jej, sloboda!

Ale naozaj. Som rada, že (aj napriek neskutočným stresom) som dnešok zvládla a najbližšie ma podobné stresy (dúfajme) čakajú až o dva roky (kedy budem odpovedať z tých istých vecí, len použijem viac odborných slov namiesto bežne používaných). Čo to znamená pre tento kútik? Recenzie, zamyslenia a fotky, ktoré budú dokumentovať moje leto (na ktoré sa už veľmi teším!)

Komentáre