Nový začiatok


Pred niekoľkými týždňami som nahrávala časť podcastu, v ktorom som odporúčala knihu Buď, kde si. Mala som povedať, prečo ju mám rada a tiež, prečo by si ju mali prečítať ostatní. Na začiatku epizódy som dostala otázku, aký mám vzťah ku knihám, čo som študovala a prečo pre mňa môže "recenzovanie" a odporúčanie byť blízke. A tak som si spomenula na roky, počas ktorých som pravidelne prispievala na tento blog.

Začiatkom roka 2022 bude mať 7 rokov a keď sa pozriem na tie desiatky recenzií, ku ktorým sa môžem vrátiť, čítať o tom, čo pre mňa v tom bode konkrétne knihy znamenali a snáď boli inšpiráciou pre iných, tak sa pýtam sama seba, prečo som vlastne prestala. Myslím, že to bola kombinácia toho, že som už nemala toľko času, a tiež toho, že som v písaní prestala nachádzať radosť.

V roku 2021 som prečítala viac ako 80 kníh a mnohokrát som chcela otvoriť túto stránku a niečo napísať, no nikdy som sa na to neodhodlala. Nevedela som, kde začať. Necítila som sa inšpirovaná a radšej som skúšala iné spôsoby, ako dávať výzvy svojej kreativite. Posledné týždne som však nad tým premýšľala stále viac a myslím, že je čas začať nanovo.

Chcem si znovu zapisovať to, prečo pre mňa knihy predstavovali malé zázraky, v čom ma zmenili a prečo by si ich mali prečítať ďalší. 

Nový začiatok, poďme na to.

Komentáre