Február│Zo života #56

Február prišiel a odišiel rýchlejšie, než som si ho stihla všimnúť a užiť. Avšak je niekoľko vecí, ktoré som počas tohto mesiaca stihla a preto je tu krátky prehľad pre mňa aj ďalších. Mini inšpirácie!


Hudba

Vo februári som zrejme nepočúvala nič nové. Zvyčajne som si zapla Discover Weekly na Spotify a počúvala klasickú zmes Indie, Folku a všetkého príjemného. Fajn bola napr. táto od speváka, ktorý sa tu už objavil. Roo Panes a skladba Ophelia.


Film


Tento mesiac som videla jeden jediný film. Bol ním Luskáčik a štyri kráľovstvá. Keďže som videla aj divadelné spracovanie, bolo zaujímavé pozorovať jeden príbeh v novom šate. Nová doba si žiada aj nové úpravy. Jednou z vecí, ktorá by sa pravdepodobne mala zmeniť, je názov. Podľa tejto podoby by to zrejme mala byť Clara a štyri kráľovstvá, keďže Luskáčik tam mal tak málo priestoru (resp. bol tak nezaujímavý), že ma to trochu zarmútilo. Nevravím, že to nebol dobrý film. V mnohom príjemne prekvapil (napr. že pridali aj kúsky z baletu), avšak chýbalo mi čaro príbehu. Istotne chcem siahnuť aj po knižnej predlohe.


Seriál

Stále si stojím za tým, čo som písala v januári. Dopozerala som prvú sériu seriálu Manifest a veľmi dúfam, že bude mať aj druhú sériu, keďže to nabralo dobrý smer! Premýšľam nad jedným novým seriálom (The Umbrella Academy) a videla som prvú časť, takže tomu ešte možno dám šancu.

YouTube

Tento mesiac som začala robiť bullet jurnal. Čo to je? Pravdepodobne ste už o tom počuli, ale. Je to forma diáru/denníku/všetkého, čo potrebujete. Kúpite si zošit s bodkami a kreslíte, píšete a tvoríte. Mojou inšpiráciou je momentálne AmandaRachLee, od ktorej som prebrala niekoľko nápadov. Ak uvažujete na takýmto žurnálovaním, pozrite si niektoré jej video :)




Moment

Boli sme sa s J. lyžovať na Čertovici a bolo nám veľmi fajn :) Deň sme začínali aj stíšením, boli celý deň s kamošmi na svahu a večer trávili so zamyslením a hrami. Bolo fajn byť na niekoľko dní preč od notebooku a na čerstvom vzduchu. Takých dní treba viac!

Komentáre