Október│Zo života #53

Október 2018 bude vždy pamätným mesiacom môjho života. Prečo? Diali sa v ňom veľké životné zmeny: začala som pracovať a presťahovala som sa! Tak veru, nie som už pravý východniar, ale nebojte sa, prízvuk si beriem so sebou.


Hudba

Jazzové bratislavské dni ma navrátili k jazzu, ktorý v poslednej dobe v mojich playlistoch absentoval. Peter Lipa je nenahraditeľná klasika, avšak The Manhattan Transfer ma naživo uchvátil! Táto skupina rozhodne nie je na scéne nováčikom (sú spolu cez 45 rokov), a je to vidieť. Ak máte (aj nemáte) radi jazz, som presvedčená, že stojí za to vypočuť si ich.


Film

Ako premýšľam, tak premýšľam, v októbri som žiaden film nevidela. Sledovala som viac seriálov, keďže sa rozbehli nové série a tých je priveľa na to, aby som ich všetky spomenula.

Seriál

V októbri som začala sledovať seriál Poldark. Príbeh sa odohráva v 18. storočí a sleduje hlavného hrdinu Rossa Poldarka, ktorý sa vracia z vojny, no prichádza tam, kde si všetci mysleli, že zahynul, jeho milá si berie jeho bratranca a jeho sídlo je v troskách. Ak máte radi historické a romantickejšie príbehy (typu Outlander), toto je jeden z dobrých kandidátov na nový seriál.

YouTube


Ak radi skúšate nové recepty, a možno také, ktoré sú zložitejšie, alebo len radi sledujete iných pri pečení, skúste kanál anglickej cukrárky CupcakeJemma. Jemma vlastní populárnu cukráreň a vo voľnom čase pridáva na YouTube recepty jej najznámejších a najúspešnejších koláčov a tort. Tu je len jeden z príkladov:


Moment

Presťahovala som sa! Do Levíc. A začala pracovať. Pre internetové spravodajstvo. A to sú tiež dôvody, pre ktoré som v poslednej dobe nepísala veľa, a dokonca ani nečítala, no verím, že sa do toho znovu dostanem. Vybavila som si poukaz do knižnice, o chvíľu mi bude fungovať doma internet a ja chcem čo najviac písať o tom, kde som (geograficky aj životne).

Komentáre

Zverejnenie komentára