Je za tým Boh (Don Jacobson)

Keď som sa vzdala svojej pozemskej túžby mať veci pod kontrolou a odovzdala som to všetko Bohu, On mi ukázal, aký je mocný. Keď som od toho odstúpila ja, vstúpil do toho On.


Názov: Je za tým Boh?
Autor: Don Jacobson
Vydavateľstvo: Kumran.sk
Rok vydania: 2019
Počet strán: 256
Žáner: zbierka príbehov
Cena: 8 
Táto recenzia bola napísaná vďaka službe www.storpic.com, knihu môžete nájsť aj tu na stránke kumran.sk

O knihe:


Autor viacerých kníh Don Jacobson vytvoril jednu z najpozoruhodnejších zbierok súčasných zázrakov, aká kedy vznikla. Kniha Je za tým Boh prináša tie najúžasnejšie príbehy o tom, ako Boh koná v našom živote. Od zjavenia anjela v nemocničnej izbe cez matku zachránenú pred potenciálnym útočníkom v londýnskom Hyde Parku a mladé autistické dievča, ktoré sa za deň stalo balerínou, až po mladého turistu, ktorý odišiel z miesta teroristického útoku.

Čo si o knihe myslím ja?


Nestáva sa často, aby som siahla po knihách ako je Je za tým Boh. Niežeby som ich nemala rada, alebo sa mi nepáčil ich obsah, skôr mám pocit, že ich až tak veľa nie je a nikdy som necítila silnú túžbu prečítať ich. Niekoľko týždňov som však po tejto pokukovala a nakoniec sa rozhodla po nej siahnuť. A našla som v nej mnoho povzbudenia. V knihe nájdete 46 príbehov najrôznejších ľudí: líšia sa vo veku, zázemí aj životnej situácii. Niektoré sú veľmi hlboké a vážne, iné hovoria o maličkostiach. Spája ich však jedna vec: za všetkými zázrakmi (malými aj veľkými) našli autori Božiu moc.
"S týmito tromi slovami by sa dalo zhrnúť celé Písmo: S láskou ja."
Väčšina príbehov je len na niekoľko strán a preto je po nej ľahké siahnuť kedykoľvek. Možno vtedy, keď potrebujete povzbudenie alebo pripomenutie toho, že Boh stále pracuje. Môžete ju čítať mesiace alebo ju môžete "zhltnúť" za jeden večer. Je veľmi ľahké ponoriť sa do sveta, v ktorom sa zdá byť všetko možné. Dokonca aj to, čo by je rozumovo nevysvetliteľné.
"On zaplatil oveľa viac za dar, ktorý som si sama nemohla dovoliť. A z mojej strany žiadal len všetko, čo som mala."
Táto kniha mi pripomenula hneď niekoľko vecí: nezabúdať na to, že Boh pracuje, vidieť Jeho zásahy v mojom živote, očakávať na nemožné a hovoriť o tom ďalším. Myslím, že aj v našich životoch sú príbehy, ktoré by zneli asi takto: vyzeralo to, že to skončí takto, ale Boh... Niektoré zázraky sú naozaj natoľko neuveriteľné, že len môžeme povedať "Je za tým Boh". A práve čítanie mi to opäť pripomenulo.

Moje hodnotenie...

... 4/5*. Niekedy aj maličkosti, ktoré by sme nazvali "náhodami" môžu byť dôkazmi Božej moci. Učme sa mať otvorené oči a vnímať, že zázraky sa môžu diať aj bežným ľuďom. A v tom všetkom sa spoliehať na Boha, pre ktorého nič nie je nemožné.

Komentáre