Broskyňové muffiny│Recepty #16

Je leto! Čo tiež znamená mnoho dobrého ovocia. Napríklad broskýň. V mojom prípade to tiež ale znamená, že niekedy zmäknú prirýchlo. Ale tu je jedno (veľmi chutné a rýchle) riešenie.




Suroviny:
*poznámka: hrnček = 250 ml
1 a 1/2 hrnčeka broskyňového pyré
2 vajcia
1/2 hrnčeka cukru
1/2 hrnčeka bieleho jogurtu (alebo kyslej smotany)
4 PL roztopeného masla
2 hrnčeky hladkej múky
2 ČL kypriaceho prášku
1/2 ČL sódy bikarbóny
1/2 ČL soli
1/2 ČL škorice

Čas prípravy: 10 minút
Pečenie: 25 minút pri 180 °C

Postup:

1. Ako som si pripravila broskyňové pyré? Buď stačí roztlačiť mäkké broskyne, alebo to, čo som urobila ja. Broskyne som strčila do mrazničky, zmrznuté ovocie som o pár dní vybrala, nechala rozmraziť a zrazu z nich veľmi ľahko zliezla koža a ľahko vytvorili pyré.
2. V mise zmiešame všetky vlhké ingrediencie (pyré, vajcia, cukor, jogurt a maslo).
3. Pridáme suché ingrediencie (múka, kypriaci prášok, sóda bikarbóna, škorica a soľ).
4. Do formičiek alebo na plech s košíčkami vkladáme cesto.
5. Pečieme asi 20 – 25 minút pri 180 °C. 

Dobrú chuť!

Komentáre