Marec│Zo života #57

Marec bol mesiacom, ktorý začal chorobou a skončil veľkou radosťou. Vystriedala som mnoho emócií, mnoho premýšľala a mnoho pracovala (dikičko voľby a život dospeláka). Marec bol tiež mesiacom Konferencie pre pracovníkov s mládežou, a to už veru je dôvod na oslavu. Tak poďme na to.


Hudba

Marec bol mesiacom, v ktorom som siahla po trochu inej hudbe. Počúvala som prevažne kresťanskú hudbu (a.k.a. chvály) a to dokonca hlavne tie zahraničné. Asi som potrebovala počúvať niečo, čo teší aj vtedy, keď život nie je tip-top. Toto je playlist, ktorý vytvoril Jakub, a veľa z týchto piesní mi prinieslo mnoho pokoja a nádeje. 




YouTube

Tento mesiac som asi nepozerala nič nové. Alebo aspoň, nič, kde by som pozrela desiatky videí za sebou. Ale niekoľkokrát som zablúdila na hudobný kanál s názvom PomplamooseMusic. V poslednej dobe spolupracovali s viacerými YouTubermi, ktorých som zvykla sledovať. Tu je cover jednej pesničky, ktorá si získala mnoho fanúšikov:

Seriál

Začiatkom mesiaca som ochorela. Raz za rok ochoriem, a vtedy ma to zloží a ja minimálne týždeň ležím a vykašliavam dušu. Toto bol ten mesiac. A čo robíš, keď si chorý? Pracuješ (výhody/nevýhody práce z domu) a potom pozeráš. Filmy či seriály. U mňa to tento mesiac bola prvá séria seriálu The Umbrella Academy

Je to príbeh skupiny ľudí s nadprirodzenými schopnosťami. Jedného dňa sa narodilo 43 detí ženám, ktoré niekoľko hodín predtým ani neboli tehotné. Sedem z nich našiel Sir Reginal Hargreeves a vytvoril The Umbrella Academy, kde ich pripravuje na to, aby jedného dňa zachránili svet. Avšak teraz sú už veľkí a život nie je taký jednoduchý. Superhrdinovia často nie sú takí super ako vyzerajú a ich vzťahy sú na hranici lásky a nenávisti.

Je to seriál, ktorý nielen pobaví, ale niekedy je až tragický. Je natočený podľa komiksovej predlohy a získal si mnoho fanúšikov. Tu je ukážka:


Moment

Môj obľúbený moment? Konferencia pre pracovníkov s mládežou! Mojím plánom je napísať celý post o tom, čo som sa naučila, čo potešilo aj zarmútilo. Takže (pevne verím) tu bude čoskoro.

Komentáre