November│Zo života #54

November bol mesiacom, ktorý začal aj skončil pracovne. Najprv v mojej práci na plný úväzok a nakoniec na stretnutí Školy pre pracovníkov s mládežou. Oboje ma niečo naučili, obe ma aj tak trochu vyčerpali. Tu je však to, čo som zažila medzitým.


Hudba

V novembri vyšiel nový album jednej z mojich obľúbených kapiel – Mumford & Sons. Album sa volá Delta, má 14 piesní a ja som posledné dva týždne nepočúvala nič iné. Zatiaľ neviem povedať moju najobľúbenejšiu pieseň, no ako celok si ho rada užívam od začiatku až do konca. V Delte sa vrátili k folkovým nástrojom, od ktorých v poslednom albume poodišli k viac rockovému štýlu. Avšak bez ďalších zbytočných slov, počúvajte sami tu.

Ako druhú by som spomenula speváčku Billie Eilish. Zatiaľ o nej neviem veľa, ale viem, že má 16 rokov a pesničky, ktoré ste pravdepodobne počuli v rádiách a nikdy si s ňou nespojili. Tu je jedna z nich:


Film


Tento mesiac som sa rozhodla pozrieť si film, o ktorom sa hovorilo veľa: Crazy Rich Asians. O čom je a prečo je zaujímavý? Je to príbeh Rachel, ktorá ide navštíviť rodinu svojho priateľa. Čo však nevie, je to, že je dedičom miliónového impéria. Okrem toho, že je tento film obsadený len ázijskými hercami, je natočený podľa knižnej predlohy a zachytáva svet, o ktorom v západnom svete vieme veľmi málo. A hoci je to pomerne klišé zápletka, bol to zaujímavý príbeh so skvelými hercami. A ak máte radi romantické komédie, mal by byť na vašom zozname.



YouTube

Keď už hovorím o Mumford & Sons. Keďže propagujú nový album, svet sa po dlhej dobe dočkal mnohých videí a rozhovorov. Toto bol jeden z mojich obľúbených. Aby ste rozumeli, celá kapela v štúdiu BBC Radio 1 reaguje na nepríjemné situácie poslucháčov tak, že im na ich problémy zloží pesničku. Okrem toho, že som sa smiala (veľa), prišla som tiež na to, ako veľmi dobrí speváci dokážu aj zo zlého textu urobiť hit:


Moment

Tento mesiac bol o nových výzvach. Či už to bolo stretnúť kolegov, alebo dočítať knižku, ktorá ma veľmi nebavila (o tom potom). Učím sa bývať sama. Môj byt pomaly pripomína domov. A učím sa zisťovať, kým som a kam idem.

Komentáre