Mgr. Barbora Benešová

Po dvoch rokoch opäť príspevok o tom, ako sa mi podarilo prebojovať cez najstresujúcejšie dni. Po dlhých týždňoch písania diplomovej práce a týždňoch (konkrétne dvoch) učenia sa všetkého, čo som sa mala naučiť na magisterskom stupni štúdia, sa 28. 5. 2018 pravdepodobne zapíše do mojich osobných dejín ako deň, keď sa Pán Boh staral viac, než som očakávala.

Štúdium vysokej školy bolo občas ťažké, no väčšinu času zaujímavé obdobie. Mala som istú rutinu, učila som sa veci, ku ktorým by som sa inak nedostala, spoznávala som našu krajinu a jazyk hlbšie, než mnoho ľudí a užívala si výhody života študenta. A aj napriek tomu, že sa raz za čas objavili prekážky, bolo to viac než dobrých 5 rokov života. Posledný mesiac bol časom sedenia za počítačom a neustáleho čítania vecí, ktorých bolo príliš veľa. A utvrdila som sa v tom, že ja teda viem poriadne stresovať.

Avšak samotný deň štátnic sa ukázalo, že občas viem vytiahnuť dobré otázky, že moji vyučujúci si radi pokecajú a že keď sa rozhodneš dôverovať Hospodinovi, On vypočuje. A načo tento príspevok? Len na pripomenutie pre mňa (a možno ostatných), že stres neprospieva, leto sa začína, blíži sa nová etapa života a Hospodin je dobrý.

Komentáre