Apríl│Zo života #49

Možno neskôr, ale predsa. Apríl (a už aj máj) bol mesiacom, ktorý bol jednoducho príliš plný. Úlohami, radosťami, starosťami, termínmi, výzvami a všetkým možným. A aj keď sa v ňom odohrali "len" dve veľké udalosti, tie naozaj stáli za to: KPM a písanie diplomovej práce.


Hudba


Ani tento mesiac nič nové. George Ezra a Staying at Tamara´s. Avšak, popri písaní práce, alebo učení, rada počúvam klavírne skladby bez textu, ktoré mi pomáhajú sústrediť sa, upokojujú a tešia. Niekedy stačí zadať na Youtube do vyhľadávača hocijaké kľúčové slová, no ja som tiež využila playlist na Spotify s názvom Peaceful Piano. A tak naďalej pokračujem v počúvaní týchto umelcov:



Film

V apríli som nesiahla po žiadnych nových filmoch (keďže na to nebol čas), a tak som si raz za čas večer zapla Harryho Pottera, keďže som ho mohla v ktoromkoľvek momente zastaviť a ísť spať. A Harry Potter je jedna z mojich obľúbených sérií kníh aj filmov. Takže pomáhali upokojovať v chvíľach stresu.

Seriál

Koncom apríla a začiatkom mája začali nové série seriálov, ktoré som sledovala už nejakú dobu. Radšej sa momentálne nepúšťam do ničoho nového, čo však svoje vysielanie ukončilo, je New Girl. A tak som sa vrátila k poslednej sérii a dnes dopozerala 8. a posledný diel. A myslím, že je to seriál, ktorý si raz pozriem znova!

Moment

2. mája sa mi podarilo odovzdať diplomovú prácu a začať učenie sa na štátnice. Aprílové týždne boli teda plné písania, čítania a snahy vyjadrovať sa odborne. Čo mi už po piatich rokoch ide celkom fajn. Čo však bolo radostnejšie, bola Konferencia pre pracovníkov s mládežou, ktorá mi na jednej strane priniesla mnohé výzvy (vyučovať, ale aj hovoriť na pódiu pred 600 ľuďmi), ale aj mnoho radosti. A ja sa tak opäť teším z toho, akých vzácnych priateľov mám a koľko dobrého sa bude diať na Slovensku cez toľkých zapálených služobníkov.

YouTube

A keď už o tom hovoríme, Tréningové centrum Kompas postupne na YouTube pridáva videá z Pecha Kuche, ktorej hlavnou pointou boli krátke (3 a 7 minútové) vstupy rečníkov. A ak máš rád niečo motivačno-duchovné, toto môže byť niečo pre teba!


photo credit: Death To Stock

Komentáre