November│Zo života #43

November, mesiac plný školy, úloh, čítania, dažďa, rozhodovaní, príprav na koniec roka. A ešte niečo k tomu.


Hudba

November bol mesiacom, v ktorom som dookola počúvala nový album kapely Imagine Dragons, ktorá sa tu objavila už niekoľkokrát. Najnovší album sa volá Evolve, vyšiel v júni 2017, zaraďuje sa z väčšej časti do pop-rockového žánru a obsahuje 11 skladieb. Aj napriek zmiešaným reakciám zo strany kritikov som si obľúbila túto zmes skladieb a spríjemnila mi nejednu dlhú cestu do/zo školy. Medzi moje obľúbené piesne patria single: Believer a Thunder, ale aj Yesterday alebo Start Over.



YouTube


Tom Fletcher sa na tomto blogu objavil ako YouTuber aj člen kapely (McFly), no tento mesiac aj ako autor knihy a muzikálu. Kniha The Christmasaurus je na mojom liste "na prečítanie" a tento mesiac vyšla verzia s CD, ktoré budú spoločne premenené aj na muzikál, na ktorý sa žiaľ nedostanem, no môžem sa tešiť z piesní na YouTube. Tak, ako aj z jednej z hlavných skladieb, Afraid of Heights. Klip je tiež krátkym zobrazením príbehu Lily Rice, ktorá sa stala prvým človekom na vozíčku v Európe, ktorý zvládol backflip.


Seriál

Viem, viem, tento seriál videla snáď viac než polovica zemegule. Avšak ja som sa k Stranger Things dostala až tento mesiac. Veľmi dlho som sa obávala, že to na mňa bude príliš strašidelné, ale keď začnete, je veľmi ťažké skončiť. Tento science-fiction-horrorový 8 dielny seriál (1. séria) sa odohráva vo fiktívnom meste Hawkins, v Indiane, v 80. rokoch, kde začne prebiehať vyšetrovanie zmiznutého chlapca a kde sa začnú odohrávať zvláštne paranormálne udalosti. Je pomerne ťažké obsiahnuť obsah bez toho, aby som spomenula kdejaké spojlery, preto stačí povedať, že ak máte radi spojenie skutočného sveta s neskutočným, môže to byť niečo pre vás.

Nápoj

Namiesto filmu tento mesiac trochu netradične: keďže prišla jeseň, môj obľúbený nápoj (inak povedané čaj) sa stal súčasťou života väčšiny ľudí a ja nemusím mať pocit, že to s pitím teplých nápojov trochu preháňam. Avšak popri mojich obľúbených čiernych čajoch (s mliekom aj bez), sa do môjho pohára dostávalo niečo nové: horúca voda s citrónovou šťavou (tak tretina citróna) a medom. Bez čajového vrecúška. A možno to znie divne, ale pre mňa je to príjemná zmena a nové osvieženie (a ohrievanie).

Moment

V novembri som vrámci Školy pre pracovníkov s mládežou cestovala do Malenovíc (v Česku), kde som mala šancu počúvať, rozprávať sa, maľovať (steny), čítať a robiť veci, ktoré sú pre mňa veľkou radosťou. A tak sa aj tento víkend zapísal medzi tie, ktoré sú plné spomienok.

Komentáre