Jún│Zo života #23

Možno je už koniec júla, no ešte stále stíham napísať niečo k predchádzajúcemu mesiacu. Jún bol poznačený štátnicami, ale bol aj miestom pre oddych, prípravy na leto a čas bez povinností. Dospala som týždne stresu, zašla na kávu (či čaj) s priateľmi a začala som sa veľmi tešiť na prázdniny!



Hudba

Nemyslím, že by som počúvala nového interpreta, preto odporúčam aspoň jeden koncert, ktorý je prístupný na internete a ktorý som si s radosťou vypočula. Mumford & Sons hrali koncom mája na BBC Radio 1´s Big Weekend a opäť som sa utvrdila v tom, ako veľmi ich chcem niekedy vidieť naživo! Pozeraj a počúvaj.


Seriál

V júni som pozerala prevažne posledné diely seriálov ako sú Game of Thrones či Outlander, no keďže som chcela do môjho repertoára priniesť aj trochu komédie vo forme kratšieho sitcomu, začala som pozerať New Girl. New Girl je seriál, ktorý beží už od roku 2011, pričom v septembri začne svoju 6. sériu a zatiaľ má viac než 115 20-minútových dielov. New Girl rozpráva príbeh mladej učiteľky Jess, ktorá sa po rozchode nasťahuje k 3 novým mužským spolubývajúcim. Ak teda hľadáte ľahký a vtipný seriál, ktorý nezaberie veľa času, toto môže byť niečo pre vás.

YouTube

Raz za čas spomeniem channel zaoberajúci sa knihami. V poslednej dobe som rada klikla na videá Regan, inak aj PeruseProject. Má niečo cez 160 000 odberateľov, 11 miliónov zhliadnutí a témou jej videí sú hlavne recenzie, odporúčania a hocičo iné spojené s knihami. Vďaka nej sa môj zoznam kníh, ktoré sa chystám prečítať, rozšíril za pár mesiacov už o poriadny kus.


Film

V júni som nevidela veľa filmov (aspoň myslím), keďže som skôr venovala čas na pozeranie seriálom, no jeden film upútal moju pozornosť. The Pretty One je film z roku 2013, ktorý sa venuje veľmi zvláštnemu deju. Laurel a Audrey sú dvojčatá, ktoré by nemohli byť rozdielnejšie. Audrey je úspešná, má skvelú prácu, je obletovaná mužmi a už roky býva mimo domu. Laurel je podivínka, umelkyňa bývajúca so svojím otcom. No po autonehode, pri ktorej príde Audrey o život, sú všetci presvedčení o tom, že zomrela Laurel. A tak je toto dvojča (ktoré dočasne stratilo pamäť) vrhnuté do života svojej sestry, o ktorom nevie vôbec nič. Hoci to nebol najlepší film roka, páčilo sa mi herecké obsadenie aj netypický kontext.

Moment

Najlepším momentom júna bolo asi poobedie po štátniciach, ktoré bolo plné úľavy po toľkých týždňoch písania bakalárky a učenia sa. S radosťou som mohla oznámiť, že prvý stupeň štúdia je za mnou a že som to celé úspešne zvládla :)

V priebehu niekoľkých dní sem plánujem popridávať niekoľko recenzií a zážitkov z júla. A tak snáď do vtedy nič nezabudnem. 

Komentáre