Január│Zo života #55

Jemne som preskočila december a vhupla do nového roka. Prvý mesiac prišiel a skončil a ja popravde ani neviem, ako sa mi podarilo cez neho prebehnúť tak rýchlo. Avšak bolo niekoľko vecí, ktoré stáli za to. Toto je niekoľko z nich.


Hudba

V januári som počúvala zmes nových aj starých vecí. Niekedy to bol George Ezra, niekedy Mumford & Sons. Často som si púšťala Discover Weekly na Spotify, alebo pustila jednoduchú relaxačnú hudbu. Vypočula som si aj Simu Martausovú alebo nové skladby od Hoziera. Keďže väčšina môjho mesiaca bola strávená za počítačom v práci, pravdepodobne som hudbu tak trochu počúvala "na pol ucha". 


Film


Tento mesiac som sa rozhodla skočiť do kina. Lebo niekedy to má väčšie grády. Preto sme sa s Jakubom vybrali na Bohemian Rhapsody...a bolo to veľmi fajn! Po prvé, hudbu od Queen som v istej dobe počúvala často, po druhé, Rami Malek je veľmi kul a po tretie, v poslednej dobe si užívam polo-historicko-dokumentárno-dramatické filmy. Založené na skutočnej udalosti. A preto som veľmi vďačná aj za toto rande a niekedy si film pozriem rada znova!



Seriál


Čo ma však v tento mesiac zaujalo najviac, bol asi tento seriál. Podarilo sa mi na neho stiahnuť niekoľko ľudí, som z neho totiž pomerne nadšená. Volá sa Manifest. Ako ho v skratke predstaviť? Pilotný diel začína na letisku s rodinou, ktorú tvoria rodičia a ich dvojčatá, ich teta a starí rodičia. Keďže v ich lietadle nie je dosť miesta, ponúkajú 400 dolárov ľuďom, ktorí pôjdu tým nasledujúcim. A tak sa Ben (otec), Cal (syn) a Michaela (sestra Bena) rozhodnú poletieť neskôr. Ich lietadlo však vletí do búrky. A keď pristanú, čakajú ich policajti. Celá posádka totiž zmizla na 5 a pol roka. Nikto z nich však nezostarol ani o jeden deň.


YouTube

Ak máte radi DIY (po slovensky aj: urob si sám), tak sa vždy zíde nejaká inšpirácia. A kde ju nájsť, ak nie na YouTube. Ja som v poslednej dobe videla niekoľko videí z kanálu s názvom Lone Fox. Má cez 120-tisíc odberateľov a niekoľko veľmi zaujímavých nápadov!


Moment

Mala som narodeniny! O tom by som asi chcela napísať viac, ale nateraz stačí povedať, že už mám 24, a tento rok bol istotne prelomový. A teším sa na to, čo tento rok prinesie.

Komentáre