Február│Zo života #46

Február bol mesiacom bez skúšok, ale namiesto toho plný práce (písania diplomovej práce, ale aj začiatku mojej stáže), rodiny, kníh, oddychu, cestovania a priateľov.


Hudba

Vo februári som nesiahla po žiadnej novej hudbe a tak som opäť počúvala moje "klasiky", či už to boli OneRepublic, Imagine Dragons alebo George Ezra. Niekedy je jednoducho čas na to oceniť albumy, ktoré stále neomrzeli. A potom, Discover Weekly na Spotify tiež nesklame a vždy objavím hneď niekoľko piesní a interpretov, ku ktorým by som sa inak nedostala. Plus, soundtracky filmov sú vždy niečo, čo sa raz za čas oplatí si vypočuť, ako napr. toto:



Film

Vo februári som videla hneď niekoľko filmov. A niektoré stáli za to, aby sa o nich hovorilo a písalo. Po prvé, s malo sestrou sme v kine videli Coco a tak, ako takmer každý dospelý, s ktorým som o tomto filme hovorila, som na konci plakala. Zaslúžene si tiež odniesol 2 ocenenia na Academy Awards, keďže je to jedna z najkrajších rozprávok, ktoré som v posledných rokoch videla. Ak si Coco nevidel, neváhaj. Oplatí sa!

V kine som videla aj poslednú časť trilógie Maze Runner: The Death Cure. Či sa oplatí vidieť tento film? Popravde, ani veľmi nie. Aj napriek veľmi dobrému obsadeniu som bola sklamaná tým, ako nepochopiteľne pozmenili pôvodný príbeh a ako milovník kníh a fanúšik aj tejto série som nebola zo zmien nadšená a preto: radšej si prečítaj knihy!

Tretí film, ktorý tu spomeniem, je veľmi iný, avšak (minimálne podľa mňa) zaujímavý. Volá sa Sing Street, vyšiel v roku 2016 a je to príbeh mladého tínedžera žijúceho v 80. rokoch v Írsku. Film sa obracia na jeho nie práve fungujúcu rodinu, zložitú zmenu školy Synge Street, prvú lásku k dievčaťu a hlavne lásku k hudbe. Nielenže je to príbeh plný dobrých hercov a postáv, ale aj dobrej hudby a akéhosi retro čara.


Seriál

Momentálne sa snažím len pokračovať v seriáloch, ktoré som sledovať začala (momentálne je to druhá séria Stranger Things a ďalšie). Plus, začala nová séria Survivora, takže je toho viac než dosť.

Moment

Február bol opäť plný cestovania: či už to bolo do Žiliny na Tréningový víkend tímov, do Levíc za frajerom, alebo do Poľska na lyžovačku s rodinou. Každý z výletov je vždy veľkou radosťou a niečím, na čo sa oplatí spomínať!


photo credit: Death To Stock a Michal Pončák

Komentáre